Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Η οργάνωση "Νέα Ακρόπολη" και ο ρόλος της στην οικονομική κρίση.


Ο ιδρυτής της Νέας Ακρόπολης J.A.Livraga σε τελετή με τους Εθνικούς αρχηγούς της Ν.Α. για τα 30 χρόνια (ιωβηλαίο) του, σαν αυτοκράτορας (ελαίω θεού) στην πνευματική αυτοκρατορία της Νέας Ακρόπολης. Στό τελετουργικό σκεύος που κρατάει στα χέρια του διακρίνονται αριστερόστροφοι αγκυλωτοί σταυροί.  (Οι φωτογραφίες έχουν ληφθεί από το βιβλίο του πρώην Διευθυντή της Νέας Ακρόπολης Θεσσαλονικής, Γιάννη Γαραντζωτή

Το Ξεσκέπασμα της Απάτης, εκδόσεις στερέωμα
Σαν φοιτητές και σαν πολίτες, θα έχετε πιθανόν αντιληφθεί την παρουσία μιας κίνησης με το όνομα “Νέα Ακρόπολη” στο χώρο του πανεπιστημίου, αλλά και σε άλλα μέρη, όπου ο προσηλυτισμός είναι εύκολος (σημ. ή και σε αφίσες κολλημένες σε διάφορα σημεία των πόλεων).

 Η κίνηση αυτή παρουσιάζεται στον Ελλαδικό χώρο ως “Φιλοσοφικό Κέντρο Νέα Ακρόπολη”. Το Ελληνικό της τμήμα ιδρύθηκε το 1981 από τον Γ. Α. Πλάνα (Georgios Alvarado Planas), αλλά πρόκειται για διεθνή οργάνωση που ίδρυσε ο Αργεντινός Jorge Angel Livraga Rizzi, το 1957 με παρουσία σε 45 χώρες και 10.000 μέλη (σημ. σύμφωνα με στοιχεία των ιδίων).

Στην ομάδα αυτή ανήκει επίσης μια άλλη οργάνωση το “Φυσικοθεραπευτικό Κέντρο Πρωτοποριακής Έρευνας Σέραπις”. Η διδασκαλία της οργάνωσης αυτής είναι ολοκληρωτική και επικίνδυνη για τον άνθρωπο. Σύμφωνα με τον π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο, η Νέα Ακρόπολη “θέλει να κατασκευάσει ένα Νέο Άνθρωπο, μια Νέα και καλύτερη νοοτροπία για ένα Νέο και Καλύτερο για όλους κόσμο. Ο νέος κόσμος θα γίνει αφού δημιουργηθεί ο νέος άνδρας και η νέα γυναίκα, που θα αρμόζουν στην εποχή του Νέου Αιώνα”, ο “Νέος Άνθρωπος, ο αληθινός άνθρωπος”.

Ο στόχος της Νέας Ακρόπολης Η οργάνωση αυτή έχει ως σκοπό της “να δημιουργήσει τη νέα φυλή, την τάξη της εξουσίας. Σ’ αυτή φτάνει κάποιος με τη διαδικασία της αυτοεξέλιξης. Στον “Νέο Κόσμο” θα αναγνωριστούν ως πολίτες μόνο όσοι κατορθώσουν να βγουν από την “άρρωστη πνευματική νηπιότητα”, οι ευθύνες που θα αναλάβουν θα είναι ανάλογες με το βαθμό εσωτερικής εξέλιξης κάθε ατόμου” (Ο Αγγελιοφόρος, πολυγρ. Εκδ. Της Νέας Ακρόπολης, σ. 3, Τι είναι Νέα Ακρόπολις). 

 Κατά την αντίληψη της κίνησης, οι λαοί διευθύνονται σήμερα από τα “σιδερένια αφεντικά της ιδεολογικής κατοχής”, που έχουν “σάπια καρδιά”. Όμως σ’ αυτή τη σαπίλα θα φυτρώσουν οι νέοι σπόροι μιας “Νέας Εποχής” (Νέα Ακρόπολη 11, σ. 10).

Η οργάνωση καλύπτει προς τα έξω τις αληθινές της προθέσεις.
Στο απόρρητο βιβλίο “Εγχειρίδιο του Οδηγητού”, που θεωρείται το ευαγγέλιο της κίνησης, ο Livraga αναφέρει: “Η προπαγάνδα πρέπει να προσφέρει εικόνα που να προσελκύει, εικόνα προσωπικής ευχαρίστησης, χωρίς να υποψιάζεται κάποιος πως οι άνθρωποι καλούνται ν’ αλλάξουν τρόπο ζωής και πως επιφορτίζονται με μεγάλες θυσίες ή προσπάθειες. Όταν δεθούν με την ομάδα, τότε μας κατανοούν και θεωρούν παράσημο τις θέσεις που προηγουμένως θα τους έφερναν φόβο” (Manuel du Dirigant). 

Πολιτικές Απόψεις
Για να φτάσουμε στο “Νέο Κόσμο” πρέπει να εξουδετερωθεί η δημοκρατία, που είναι η αράχνη και “συνεπής πηγή δυστυχίας” (Γ. Λιβράγκα, Κοινωνικοπολιτική, σ. 42-44).
 Ο “νέος κόσμος” θα κυβερνάται από τους “φιλοσόφους” (Κοινωνικοπολιτική, σ. 75).

Σύμφωνα με το “Εγχειρίδιο του Οδηγητού”, η επιθυμία για εξουσία είναι πάντοτε έκφραση της τάσης για τελειοποίηση και για ολοκλήρωση. Όσοι δεν έχουν αυτή την επιθυμία, είναι βλάκες ή ανόητοι Βούδες. Όποιος δε νοιώθει μέσα του τη δύναμη να είναι οδηγητής, δεν πρέπει να εξοντωθεί από τους άλλους. Είναι καλύτερο να υπηρετεί τους άλλους”.

 Οι διάφορες τάξεις
Η κίνηση διαμορφώνει διάφορες τάξεις, που ονομάζονται “Λόγοι”. Η “τάξη της εξουσίας” αποτελείται από τους “Ανωτέρους Ανθρώπους”, που οδηγούν τους “λιγότερο ικανούς”. Είναι “κυβερνήτες” και “Ώριμοι πνευματικά Μύστες” (Εισαγωγή στη Φιλοσοφία της Ιστορίας, πολυγρ. σ. 18-20).

Κατά την ομάδα αυτή οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι (Κοινωνικοπολιτική, σ.80. Κοινωνικοπολιτική, Θέματα 1-4, πολυγρ. Θέμα 3, σ. 5).
Εκτός από την “τάξη της εξουσίας”, υπάρχει και η τάξη ή ο “Λόγος” των “γυναικείων ταγμάτων”. Στην κίνηση το αρσενικό είναι το σύμβολο του εξουσιαζομένου (Κοινωνιολογία, Θέμα 3, σ. 11).
 Μια τρίτη “τάξη” είναι οι ταξιαρχίες των εργατών.

Η Νέα φυλή
Η οργάνωση λοιπόν αναλαμβάνει να δημιουργήσει τη “νέα φυλή”, την τάξη της εξουσίας. Σ’ αυτή φθάνει κάποιος με τη διαδικασία της αυτοεξέλιξης. Στο “Νέο Κράτος” θα αναγνωριστούν ως πολίτες μόνο όσοι κατορθώσουν να βγουν από την “άρρωστη πνευματική νηπιότητα”. Οι ευθύνες που θα αναλάβουν θα είναι ανάλογες “με το βαθμό εσωτερικής εξέλιξης κάθε ατόμου” (Κοινωνικοπολιτική, θέμα 5, σ. 4-5).

Αυτή η ρατσιστική οργάνωση δεν έχει πρόβλημα να παρουσιάζεται προς τα έξω με νομοταγές προσωπείο, να εμφανίζεται υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δημοκρατικών θεσμών. Όμως η πραγματική θέση και αξιολόγηση της δημοκρατίας και των δημοκρατικών θεσμών φαίνεται καθαρά στα έντυπά της, που δεν προορίζονται για το ευρύτερο κοινό: Στην κορυφή του “Νέου Κράτους” θα είναι ο “Ένας”, ο “περισσότερο δυνατός και έξυπνος”. Δε θα υπάρχει δημοκρατικό σύστημα, γιατί αυτό κυριαρχεί μόνο στους λαούς που βρίσκονται σε “υπεράνθρωπη κατάσταση” (Κοινωνικοπολιτική, Θέμα 4, σ. 2).

Ο Αγγελιαφόρος – πρόδρομος – καταστροφέας
Είναι ο “Αγγελιαφόρος της Νέας Ακρόπολης”, εκείνος που διακηρύσσει: “εγώ είμαι ο σπόρος, ο άνθρωπος του 21ου αιώνα είναι ο σπόρος… Είναι ο πρόδρομος και ο Αγγελιαφόρος. Οι σπόροι δεν αναπτύσσονται πάνω σε πέτρες. Γι’ αυτό είμαι εδώ” (ο Αγγελιαφόρος, σ. 1).

Για να επιβληθεί το νέο σύστημα πρέπει να γκρεμιστούν τα παλιά. Γι’ αυτό και ο “Αγγελιοφόρος” θεωρείται “καταστροφέας των ειδώλων”. Μπροστά στην “καταιγίδα της νέας ζωής και των καινούργιων ιδεών”, θα παραμερισθούν “οι δυνάμεις της σιγής” (ο Αγγελιαφόρος, σ. 1-2.18).

“Σώμα Ασφαλείας” (Corp de Securite), ένας ναζιστικού τύπου στρατός
Για την “εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια” της οργάνωσης λειτουργεί το “Σώμα Ασφαλείας” (Corp de Securite), το οποίο φροντίζει για την ασφάλεια μέσα στην ομάδα και για τη στεγανοποίησή της προς τα έξω. Οι εκδηλώσεις αυτού του “σώματος” εμφανίζονται ως πρόγραμμα “αγωνιστικής σχολής”, π.χ. Τζούντο, καράτε κ.ο.κ. Στο εξώφυλλο του Δελτίου του Corp de Securite (Bulletin du CS, Δεκέμβριος 1977) δημοσιεύεται η ακόλουθη παράσταση: Νεαρός άνδρας με περιβραχιόνιο και σκούφο, με το ένα πόδι γονατιστός, υψώνει το δεξί βραχίονα μπροστά στο έμβλημα της Νέας Ακρόπολης, που περιβάλλεται από τον ήλιο.

Είναι ένας αετός, που στεφανώνεται από πυρσό, ένα φτερό και διπλός πέλεκυς. “Είμαστε το έμβρυο”, λέει η κίνηση, αλλά, προσθέτει: “Το Σώμα Ασφαλείας θα είναι μία μέρα ένας μεγάλος στρατός, μια μεγάλη δύναμη” (σ. 1).

Υποψήφιος στη Δοκιμασία της Γής, χαιρετάει τον ”Εθνικό Αρχηγό”
Ο J.A.Livraga χαιρετάει μέλη του Π.Σ.
 Πρωινή αναφορά (στρατιωτικού τύπου) καί χαιρετισμός των σημαιών της Νεάς Ακρόπολης και της Ελλάδας, κατά τη διάρκεια δράσης των Ζωντανών Δυνάμεων (Ζ.Δ.)
Ορκωμοσία Πελεκυφόρων από τον J.A.Livraga. Μασωνικού τύπου αποκρυφιστικές τελετουργίες
Το σύμβολο της Νέας Ακρόπολης στις ιστοσελίδες της, παρόμοιο με το Εβραικό Aleph.
 Κοιτώντας το σύμβολο της Νέας Ακρόπολης στίς ιστοσελίδες της, βλέπουμε ότι είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο που καί τα δύο γράμματα, το Ν καί το Α, να μοιάζουν ίδια. Άρα γιά κάποιο λόγο ιδιαίτερο επελέγη το συγκεκριμένο μοτίβο. Είναι φανερό ότι οι σχεδιαστές του συμβόλου, προτίμησαν να αλλοιώσουν τα Ν καί Α, σε τέτοιο σημείο που δυσκολα αναγνωρίζονται (ειδικα το Ν).

Απλά θέλησαν να εστιάζει το μάτι σε μία κοινή φόρμα. Έχοντας υπ’ όψιν μας τις θεωρητικές – αποκρυφιστικές απόψεις της οργάνωσης, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δέν επιλέγουν τυχαία τα σύμβολα τους. Μία περίεργη σύμπτωση; είναι ότι αυτή η μορφή είναι σχεδόν ίδια με το πρώτο Εβραικό γράμμα Aleph (το αντίστοιχο του δικού μας Άλφα).

Το Aleph στον εβραϊκό μυστικισμό αντιπροσωπεύει την ενότητα του Θεού. Έχει ιδιάιτερη συμβολική σημασία καί χρησιμοποιείται από τους καμπαλιστές σαν μαγικό σύμβολο.

Δείτε εδώ το πλήρες Εβραικό Αλφάβητο, γιά να διαπιστώσετε ότι μόνο το Aleph (Άλφα) είναι σχεδόν ίδιο. Τα υπόλοιπα γράμματα έχουν εντελώς διαφορετικές μορφές.

 ” O αληθινός καλλιτέχνης είναι ένα ειδικό είδος ιερέα και όχι ένας ναρκομανής, ομοφυλόφιλος, ή κρυφός εγκληματίας που αντί να μας σκοτώνει με σφαίρες μας επιτίθεται με πινέλα ή μπογιές ” από τους Σπόρους Φωτός, εκδόσεων Νέας Ακρόπολης, β έκδοση 1989.G.A.Livraga .

 Ο όρος φασισμός προέρχεται από την ιταλική λέξη fascio που με την σειρά της ετυμολογείται από το λατινικό fasces που σημαίνει ” ράβδοι δεμένες μαζί με έναν πέλεκυ ”. Η λέξη παραπέμπει στους littores που ήταν ένα είδος ομάδων σωματοφυλάκων των γερουσιαστών της αρχαίας Ρώμης οι οποίοι διακρίνονταν από μια ράβδο που κρατούσαν και η ποία ήταν σύμβολο της εξουσίας τους. Οι fasces ήταν στην αρχαία Ρώμη σύμβολο της εξουσίας των δικαστών και συμβόλιζαν ” την ισχύ δια της ενώσεως ”. Οι ράβδοι ήταν δεμένες γύρω από ένα διπλό πέλεκυ που έγινε σύμβολο του φασισμού.

Η αντιστοιχία με τους φασίστες της δεκαετίας του 1920 βρίσκεται στο ότι οι πρώτες ομάδες φασιστών στην Ιταλία ονομάστηκαν fascio di combattimento δηλ. ομάδες – δέσμες μάχης. Απο το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου ο φασισμός είναι στιγματισμένος και πολύ λίγες πολιτικές ομάδες τα τελευταία 60 χρόνια τόλμησαν να ταυτιστούν ανοιχτά μαζί του.

Η λέξη φασίστας χρησιμοποιείτε συνήθως με αρνητική σημασία, συχνά ως μια ετικέτα για επίκριση μιας αντίθετης άποψης, υποδηλώνοντας απολυταρχισμό και αντιδημοκρατική αντίληψη. Αποτέλεσμα αυτής της στάσης είναι ακόμα και μια φασιστική ομάδα να μη δέχεται να ονομάζεται έτσι.

Το σήμα της Νεάς Ακροπολης.
Το εβραικό εξάγραμμο αστέρι ειναι σχεδιασμένο απο το συγγραφέα ενώνοντας τις γραμμές στα 3 άσπρα και 3 μαύρα σημεία, πάνω στόν τροχό. Φαίνεται ο διπλός πέλεκυς που χρησιμοποιούν οι Ναζιστές – καί όχι μόνο αυτοί – καί ο πυρσός σύμβολο τού Προμηθέα – Εωσφώρου)

 Στη Ν.Α. οι ανώτεροι ιεραρχικά αποκαλούνται πελεκυφόροι και φέρουν σαν διακριτικό γνώρισμα ένα διπλό πέλεκυ που στη κεντρική ράβδο τους έχουν δεμένες άλλες ράβδους όπως ακριβώς είναι και το σύμβολο του φασισμού.

Στη συνέχεια του θέματος βλέπουμε πως ο ναζισμός ή εθνικοσοσιαλισμός στοχεύει στην αντικατάσταση του δημοκρατικού συστήματος με καθεστώς που θα βασίζεται στην αρχή της ” κοινότητας ” με την έννοια της εθνικής και βιολογικής ενότητας, με επικεφαλής τον Φύρερ (ηγέτη). Ο όρος ” εθνικοσοσιαλισμός ” χρησιμοποιήθηκε από τους ίδιους τους εθνικοσοσιαλιστές για να χαρακτηρίσουν το κίνημα, ενώ ο όρος ναζισμός, ο οποίος στη Γερμανία χρησιμοποιείται πολύ σπάνια (οι εθνικοσοσιαλιστές δεν τον χρησιμοποιούν καν), προέρχεται απο την αγγλική λέξη nazism, η οποία έχει την ρίζα της στην συντόμευση της γερμανικής λέξης nationalsozialismus.

Μετά την πτώση του Γ’ ράιχ ο όρος του εθνικοσοσιαλισμού υιοθετήθηκε από την κατοπινή Δυτική Γερμανία, ενώ στην Ανατολική Γερμανία, όπως και στην ΕΣΣΔ καθιερώθηκε ο όρος του φασισμού. Η φυλή αποτελούσε κεντρική έννοια της εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας.

Τέθηκε ως αίτημα ” η ανωτερότητα της άρειας φυλής ” , η οποία έπρεπε οπωσδήποτε να προστατευθεί από την ανάμειξη με άλλες φυλές που θα αποτελούσαν ” επιβλαβή επιρροή ” . Οι Ναζι πέτυχαν την απόλυτη κατάληψη της εξουσίας με τον ” εξουσιοδοτικό νόμο ” , ο οποίος παραχώρησε όλη τη νομοθετική εξουσία στην κυβέρνηση. Είχαμε δηλ. ενοποίηση της εκτελεστικής με την νομοθετική εξουσία. Έτσι ξεκίνησε το Γ Ράιχ.

Στην Αυτοκρατορία της Ν.Α τώρα διαπιστώνουμε το ίδιο ακριβώς φαινόμενο. Έχουμε απόλυτη ταύτιση της νομοθετικής, με την δικαστική και την εκτελεστική εξουσία. Το φαινόμενο αυτό θεμελιώνεται ιδεολογικά στην πανθεϊστική εξελικτική θεώρηση της εν λόγω κίνησης, κατά την οποία όποιος είναι πιο εξελιγμένος πνευματικά, αυτός έχει και το δικαίωμα να είναι ταυτόχρονα και ανώτατος ιερέας και απόλυτος άρχων ελέω θεού και ανώτατος δικαστής και ανώτατος νομοθέτης.

Ευτυχώς στην αρχαία Ελλάδα δεν είχαμε πανθεϊσμό, αλλά πολυθεϊσμό και γι αυτό και έγινε δυνατό ,η πτώση της βασιλείας και η γέννηση του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Το σήμα της Θεοσοφικής Εταιρείας .
Διακρίνονται καθαρά τα εξής σύμβολα : α) ο αριστερόστροφος αγκυλωτός σταυρός, απ΄όπου προφανώς τον δανείστηκε ο Livraga, αφού ήταν μέλος της εταιρείας, β) ο ουροβόρος όφις, άρχαίο σύμβολο των γνωστικών καί μετέπειτα τών Θεοσοφιστών, Μασόνων καί άλλων σκοτεινών αιρέσεων, γ) στην κορυφή τό Ινδουιστικό σήμα του Ομ (Aum), δ) τό Εβραικό εξαγράμματο αστέρι ή εξάλφα, γνωστό καί ως σφραγίδα του Σολομώντα, που χρησιμοποιέιται από μάγους καί αποκρυφιστές σε μαγικές τελετές), ε) Τέλος στο κέντρο το αρχαίο Αιγυπτιακό σύμβολο του Ankh ή Crux Ansata ή Κλεδί της ζωής ή κλειδί του Νείλου)

Σχετικά τώρα με την άρεια φυλή, στη Ν.Α. διδάσκεται (σύμφωνα πάντα με τις διδασκαλίες της Θεοσοφικής Εταιρείας) πως στο μέλλον θα αναπτυχθεί η έκτη υποφυλή της πέμπτης φυλής ή αλλιώς η ρίζα φυλή της άρειας φυλής. Κατά την γέννηση αυτής της φυλής, οι μεγάλες χώρες θα κομματιαστούν σε μικρά ανεξάρτητα κράτη, αλλά υποταγμένα σε μια παγκόσμια κυβέρνηση.

Η κοινή ιδιότητα των κρατών αυτών, θα είναι η πλήρης αδελφοσύνη και η πιο αυστηρή τάξη με ομαδικά συστήματα κάτω από την ιεραρχικοπατριαρχική διεύθυνση των αρίστων. …και στη Γαλλία για νεοφασίστες τους κατηγορούν…γιατί όμως? Λέτε να φταίει ο χαιρετισμός?… Λέτε να φταίνε οι μαύρες στολές με τα κόκκινα περιβραχιόνια? … Λέτε να φταίει η πυραμιδική μορφή της οργάνωσης της εξουσίας της?… Λέτε να φταίνε οι διδασκαλίες της? … Λέτε να φταίει η κατοχή όπλων,για την οποία έχουν κατηγορηθεί? …Λέτε να φταίει η εκπαίδευση στις πολεμικές τέχνες? … Λέτε να φταίει η αντίληψη που έχουν για τον αγκυλωτό σταυρό? …. Λέτε να φταίει το χιτλερικό μουστάκι του Λιβράγκα? .Γιατί λοιπόν τους κατηγορούν ,σε όλο τον κόσμο,για νεοφασίστες? …Εσείς τι λέτε? Είναι νεοφασίστες?

 Ο συνιδρυτής της νέας Ακρόπολης, Λιβράγκα, ήταν το αγαπημένο παιδί του αιμοσταγούς δικτάτορα Πινοτσέτ. Το πραξικόπημα του δικτάτορα Πινοτσέτ στη Χιλή είχε σαν αποτέλεσμα περισσότερα από 3.200 άνθρωποι να εξαφανισθούν ή να εκτελεστούν, τουλάχιστον 80.000 άνθρωποι να φυλακιστούν και 200.000 να εγκαταλείψουν την χώρα για πολιτικούς λόγους. Οι εκπαιδευμένοι στις ΗΠΑ οικονομολόγοι της Χιλής είχαν προσπαθήσει να εισαγάγουν τις ιδέες της Σχολής του Σικάγου (αυτές που θέλουν να εφαρμόσουν σήμερα στην Ελλάδα) δηλ. ιδιωτικοποιήσεις, απορρύθμιση και περικοπές των κοινωνικών δαπανών, την τριάδα της ελεύθερης αγοράς, με ειρηνικά μέσα, στο πλαίσιο του δημοκρατικού διαλόγου, αλλά είχαν αντιμετωπίσει την ολοκληρωτική απόρριψη.

Με το πραξικόπημα του στρατού, τα Παιδιά του Σικάγου (όπως αυτοί που διοικούν το ΔΝΤ) και τα σχέδιά τους είχαν επανέλθει, μέσα σε ένα κλίμα πολύ πιο ευνοϊκό για το ριζοσπαστικό όραμά τους. Σε αυτή τη νέα εποχή δε χρειαζόταν να συμφωνεί κανείς μαζί τους εκτός από μια δράκα ένστολων. Οι πιο σκληροί πολιτικοί τους αντίπαλοι ήταν νεκροί, φυλακισμένοι ή διωκόμενοι (σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες και τους καταλόγους της CIA).

Ο δικτάτορας Αουγκούστο Πινοτσέτ, όταν κατέλαβε την εξουσία έδειξε με αδιάντροπη ικανοποίηση, υιοθετώντας ύφος μονάρχη και ισχυριζόμενος ότι ήταν το ” πεπρωμένο ” του να κυβερνήσει (σας θυμίζει τίποτα αυτή του η πεποίθηση, μέλη της Νέας ακρόπολης?) την χώρα. Λάτρευε τις πομπώδεις τελετές (απόδειξη του δικαιώματός του να κυβερνά) και δεν έχανε ευκαιρία να φορέσει την πρωσσική στολή του, πάντα συνοδευόμενη από μανδύα ( όπως ακριβώς και όσα από τα μέλη των Ζωντανών Δυνάμεων που ανήκουν στο Πύρινο Σπαθί της Νέας Ακρόπολης).

Ο Πινοτσέτ , που απολάμβανε ιδιαίτερα την εξουσία που είχε αποκτήσει, έλεγε ” δεν είμαστε μια ηλεκτρική σκούπα που σάρωσε τους μαρξιστές για να επανέλθουν στην εξουσία οι κύριοι πολιτικοί ” δείχνοντας έτσι τα αισθήματά του για τη δημοκρατία και ισχυριζόμενος ακόμα πως η ανόρθωση της οικονομίας ήταν ζήτημα της επιστήμης και όχι υποκειμενικών ανθρώπινων επιλογών.

Για τον Πινοτσέτ τα οικονομικά ισοδυναμούσαν με δυνάμεις της φύσης τις οποίες πρέπει να σεβόμαστε και να υπακούμε. Αλήθεια από πού πήγασε σ αυτόν τον ¨άνθρωπο τέτοια περιβαλλοντική αντίληψη?

 Ο Πινοτσέτ, επίσης έλεγε οι άνθρωποι πρέπει να υπόκεινται σε δομές, επειδή η φύση μας δείχνει ότι μια βασική τάξη και κυριαρχία είναι αναγκαία. (σας θυμίζει τίποτα, μέλη της Ν.Α.?). Αυτός ο αμοιβαίος ισχυρισμός, ότι δρούσαν δηλ. σύμφωνα με ανώτερους φυσικούς νόμους, αποτέλεσε τη βάση της συμμαχίας του Πινοτσέτ με τα Παιδιά του Σικάγου και πολλούς άλλους τυχάρπαστους τύπους όπως το αγαπημένο παιδί του δικτάτορα , τον συνιδρυτή της Ν.Α Λιβράγκα.
ΠΗΓΗ : https://norfid.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: