Μία πρωτοφανής διαφήμιση των παγωτών ΕΒΓΑ και της
μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου ξεκίνησε να προβάλλεται πριν λίγες ημέρες,
όπου δεσπόζει ένας χάρτης με το Αιγαίο διχοτομημένο στον 25ο Μεσημβρινό,
ακριβώς εκεί που ισχυρίζεται η Αγκυρα ότι είναι η τουρκική αρμοδιότητα
για αποστολές έρευνας-διάσωσης και γενικά η περιοχή που αστυνομεύει η
Τουρκία!
Είναι ο χάρτης επάνω στον οποίο βασίζει όλες τις διεκδικήσεις της στο Αιγαίο και βάσει του οποίου εκδίδει τις παράνομε NAVTEX και ΝΟΤΑΜ με τις οποίες δεσμεύει ακόμα και περιοχές δυτικά αυτού.
Είναι άγνωστο σε ποιον διαφημιστή ανήκει η.. φαεινή αυτή ιδέα αλλά ιδιαίτερα σήμερα όπου η Τουρκία ασκεί καθαρά επιθετική πολιτική στο Αιγαίο επιθυμώντας την διχοτόμησή του και επιζητώντας μια πολεμική σύγκρουση, τέτοια «αθώα» υποσυνειδητα μηνύματα, ιδιαίτερα όταν απευθύνονται στη νέα γενιά είναι απαράδεκτα και ύποπτα ταυτόχρονα.
Είναι πραγματικά ακατανόητο το γιατί οι δύο εταιρείες έδωσαν την έγκριση για την προβολή του στο διαφημιστικό τους.
Να θυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ ανήκε στην οικογένεια Φιλίππου και τώρα τον έλεγχό της τον έχει η πολυεθνική Unilever και τα μπισκότα Παπαδοπούλου, ανήκουν στην ομώνυμη οικογένεια. Το ισχυρό πρόσωπο της εταιρείας, η Ιωάννα Παπαδοπούλου είχε ακουστεί ως υποψήφια υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση Σαμαρά.
Σίγουρα η διαφημιστική τους εταιρεία έκανε την "πατάτα" και οι ίδιοι δεν έχουν γνώση του τι προβάλλεται στις τηλεοράσεις για να "διαφημίσει" το προϊόν τους...
Είναι ο χάρτης επάνω στον οποίο βασίζει όλες τις διεκδικήσεις της στο Αιγαίο και βάσει του οποίου εκδίδει τις παράνομε NAVTEX και ΝΟΤΑΜ με τις οποίες δεσμεύει ακόμα και περιοχές δυτικά αυτού.
Είναι άγνωστο σε ποιον διαφημιστή ανήκει η.. φαεινή αυτή ιδέα αλλά ιδιαίτερα σήμερα όπου η Τουρκία ασκεί καθαρά επιθετική πολιτική στο Αιγαίο επιθυμώντας την διχοτόμησή του και επιζητώντας μια πολεμική σύγκρουση, τέτοια «αθώα» υποσυνειδητα μηνύματα, ιδιαίτερα όταν απευθύνονται στη νέα γενιά είναι απαράδεκτα και ύποπτα ταυτόχρονα.
Είναι πραγματικά ακατανόητο το γιατί οι δύο εταιρείες έδωσαν την έγκριση για την προβολή του στο διαφημιστικό τους.
Να θυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ ανήκε στην οικογένεια Φιλίππου και τώρα τον έλεγχό της τον έχει η πολυεθνική Unilever και τα μπισκότα Παπαδοπούλου, ανήκουν στην ομώνυμη οικογένεια. Το ισχυρό πρόσωπο της εταιρείας, η Ιωάννα Παπαδοπούλου είχε ακουστεί ως υποψήφια υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση Σαμαρά.
Σίγουρα η διαφημιστική τους εταιρεία έκανε την "πατάτα" και οι ίδιοι δεν έχουν γνώση του τι προβάλλεται στις τηλεοράσεις για να "διαφημίσει" το προϊόν τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου