Ο φορέας εκμετάλλευσης του μετρό του Πεκίνου εξετάζει το ενδεχόμενο
να υιοθετήσει την τεχνολογία σκαναρίσματος προσώπου και άλλων
βιομετρικών τεχνολογιών οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για
την πληρωμή εισιτηρίου, ανέφερε η China Daily την Τρίτη.
Η αναγνώριση προσώπου και ένα σύστημα για τη σάρωση στις παλάμες των ανθρώπων θα μπορούσαν να εισαχθούν στο δίκτυο τρένων του Πεκίνου, ανέφερε ο ιστοτόπος, επικαλούμενος τον Zhang Huabing, επικεφαλής της ανάπτυξης επιχειρήσεων για το μετρό του Πεκίνου.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να παρακάμψει τα παραδοσιακά συστήματα έκδοσης εισιτηρίων. Για παράδειγμα, το πρόσωπο ή η παλάμη ενός ατόμου θα μπορούσε να αναγνωριστεί από μια κάμερα ή αισθητήρα που στη συνέχεια θα του επιτρέπει να επιβιβαστεί, μέσα από τις πύλες, σε μια αμαξοστοιχία.
Ωστόσο, η βιομετρική τεχνολογία προκαλεί προβληματισμό ότι οι επιβάτες μπορεί να κατασκοπεύονται, ειδικά δεδομένης της ευαισθησίας γύρω από θέματα λογοκρισίας και ιδιωτικότητας στην Κίνα.
Όπως μεταδίδει το CNBC, η China Daily αναφέρει ότι το μετρό της Σαγκάης χρησιμοποιεί επί του παρόντος σκανάρισμα παλάμης για συγκεκριμένες ομάδες ατόμων, για παράδειγμα για άτομα με αναπηρία, σε συγκεκριμένη γραμμή του δικτύου του.
makeleio.gr
Η αναγνώριση προσώπου και ένα σύστημα για τη σάρωση στις παλάμες των ανθρώπων θα μπορούσαν να εισαχθούν στο δίκτυο τρένων του Πεκίνου, ανέφερε ο ιστοτόπος, επικαλούμενος τον Zhang Huabing, επικεφαλής της ανάπτυξης επιχειρήσεων για το μετρό του Πεκίνου.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να παρακάμψει τα παραδοσιακά συστήματα έκδοσης εισιτηρίων. Για παράδειγμα, το πρόσωπο ή η παλάμη ενός ατόμου θα μπορούσε να αναγνωριστεί από μια κάμερα ή αισθητήρα που στη συνέχεια θα του επιτρέπει να επιβιβαστεί, μέσα από τις πύλες, σε μια αμαξοστοιχία.
Ωστόσο, η βιομετρική τεχνολογία προκαλεί προβληματισμό ότι οι επιβάτες μπορεί να κατασκοπεύονται, ειδικά δεδομένης της ευαισθησίας γύρω από θέματα λογοκρισίας και ιδιωτικότητας στην Κίνα.
Όπως μεταδίδει το CNBC, η China Daily αναφέρει ότι το μετρό της Σαγκάης χρησιμοποιεί επί του παρόντος σκανάρισμα παλάμης για συγκεκριμένες ομάδες ατόμων, για παράδειγμα για άτομα με αναπηρία, σε συγκεκριμένη γραμμή του δικτύου του.
makeleio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου