Σημαντικά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών εμφανίζει ο Όμιλος
ΟΤΕ και Cosmote στην Αθήνα, η οποία σε μερικές περιοχές αντιμετωπίζει
αδυναμία σύνδεσης στο internet.
Aναγνώστες του GreekMoney.gr ανέφεραν ότι σε περιοχή της Αθήνας εδώ και 4 ημέρες δεν έχουν συνεχές ίντερνετ (μια πέφτει μια ενεργοποιείται καταστρέφοντας κάθε τι κάνει ο χρήστης online) και μάλιστα στις ακριβές συνδέσεις του VDSL και όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν μέσω του 13888 με την εταιρεία, αυτή με ηχογραφημένο μήνυμα τους προτρέπει να περιμένουν στην αναμονή πάνω και από μισή ώρα.
Παράλληλα, επειδή δεν μπορεί να τους εξυπηρετήσει, η Cosmote ηχογράφησε μήνυμα μέσω του οποίου ενημερώνει τους πελάτες της, ότι εάν έχετε πρόβλημα με το ιντερνετ (άρα το ξέρει) «είναι γιατί κάναμε τεχνικές εργασίες και για να επανέλθει, θα πρέπει να κάνετε on/off στο router σας, ή να βγάλετε και ξαναβάλετε το καλώδιο της τροφοδοσίας του.»
«Το κάναμε πολλές φορές» λένε οι πελάτες στα τηλεφωνικά robot. Και τότε η φωνή τους παραπέμπει στην 30λεπτη και πλέον καθυστέρηση στο τηλέφωνο για να επικοινωνήσουν με εκπρόσωπο της και αν λύσουν το πρόβλημα τους.
Η κατάσταση είναι προβληματική. Υπάρχει κάποιος ανεξάρτητος ή κρατικός οργανισμός να δει το θέμα; Γιατί πλέον από το ίντερνετ εξαρτώνται πολλά επαγγέλματα που γίνονται μέσω σπιτιού;
Aναγνώστες του GreekMoney.gr ανέφεραν ότι σε περιοχή της Αθήνας εδώ και 4 ημέρες δεν έχουν συνεχές ίντερνετ (μια πέφτει μια ενεργοποιείται καταστρέφοντας κάθε τι κάνει ο χρήστης online) και μάλιστα στις ακριβές συνδέσεις του VDSL και όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν μέσω του 13888 με την εταιρεία, αυτή με ηχογραφημένο μήνυμα τους προτρέπει να περιμένουν στην αναμονή πάνω και από μισή ώρα.
Παράλληλα, επειδή δεν μπορεί να τους εξυπηρετήσει, η Cosmote ηχογράφησε μήνυμα μέσω του οποίου ενημερώνει τους πελάτες της, ότι εάν έχετε πρόβλημα με το ιντερνετ (άρα το ξέρει) «είναι γιατί κάναμε τεχνικές εργασίες και για να επανέλθει, θα πρέπει να κάνετε on/off στο router σας, ή να βγάλετε και ξαναβάλετε το καλώδιο της τροφοδοσίας του.»
«Το κάναμε πολλές φορές» λένε οι πελάτες στα τηλεφωνικά robot. Και τότε η φωνή τους παραπέμπει στην 30λεπτη και πλέον καθυστέρηση στο τηλέφωνο για να επικοινωνήσουν με εκπρόσωπο της και αν λύσουν το πρόβλημα τους.
Η κατάσταση είναι προβληματική. Υπάρχει κάποιος ανεξάρτητος ή κρατικός οργανισμός να δει το θέμα; Γιατί πλέον από το ίντερνετ εξαρτώνται πολλά επαγγέλματα που γίνονται μέσω σπιτιού;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου