Στην υπάρχουσα επίσημη ιστορία αυτό δεν εξηγείται.Αν προσθέσουμε στην έρευνα του κ. Λάζαρη και τις γλωσσολογικές και εθνολογικές έρευνες που έχουν γίνει στους Ινδιάνους του Καναδά,στους ιθαγενείς της Ινδονησίας,στους Ινδιάνους της Ν.Αμερικής,στους αυτόχθονες της Αυστραλίας,στις αναφορές των μυστικιστών από το Θιβέτ,στις αναφορές των δρυϊδων και δεκάδες άλλες τέτοιες έρευνες,βλέπουμε ότι ταιριάζουν απόλυτα με την έρευνα του κ. Λάζαρη.
Η Ανοπαία ατραπός ήταν δύσβατο μυστικό πέρασμα που κατέληγε σε πολύ μικρή απόσταση από το τρίτο στενό των Θερμοπυλών. Το 480 π.Χ. στην μάχη των Θερμοπυλών ο προδότης Εφιάλτης, έκανε γνωστή την ύπαρξή της στον Πέρση αυτοκράτορα Ξέρξη, με αποτέλεσμα τα περσικά στρατεύματα μέσω αυτού του μονοπατιού να καταλάβουν τα νώτα των Ελληνικών δυνάμεων. Για μένα είναι το μονοπάτι της προδοσίας και σκοπός μου με τις αναρτήσεις μου να ξυπνήσω και άλλους συντρόφους για να περιμένουμε τους βαρβάρους ξένους ή μη.
Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ! ΧΑΡΤΕΣ – Ελληνικά τοπωνύμια σε όλη την υφήλιο!
Στην υπάρχουσα επίσημη ιστορία αυτό δεν εξηγείται.Αν προσθέσουμε στην έρευνα του κ. Λάζαρη και τις γλωσσολογικές και εθνολογικές έρευνες που έχουν γίνει στους Ινδιάνους του Καναδά,στους ιθαγενείς της Ινδονησίας,στους Ινδιάνους της Ν.Αμερικής,στους αυτόχθονες της Αυστραλίας,στις αναφορές των μυστικιστών από το Θιβέτ,στις αναφορές των δρυϊδων και δεκάδες άλλες τέτοιες έρευνες,βλέπουμε ότι ταιριάζουν απόλυτα με την έρευνα του κ. Λάζαρη.
Τι δεν ξέρουμε για τους Αζτέκους
Την ώρα που οι Μάγια είχαν την τιμητική τους πρόσφατα,
με το ημερολόγιό τους και το τέλος του κόσμου(!), ώρα να θυμηθούμε και
τον άλλο μεγάλο λατινοαμερικανικό πολιτισμό… Τι ξέρουμε λοιπόν για τους
Αζτέκους;
Λίγα πράγματα, ομολογουμένως: έτρωγαν σοκολάτα, θυσίαζαν «καραβιές» ανθρώπων στους αλλόκοτους θεούς τους, πριν εξαφανιστούν τελικά από προσώπου γης χάρη στους ισπανούς κονκισταδόρες.
Λίγα πράγματα, ομολογουμένως: έτρωγαν σοκολάτα, θυσίαζαν «καραβιές» ανθρώπων στους αλλόκοτους θεούς τους, πριν εξαφανιστούν τελικά από προσώπου γης χάρη στους ισπανούς κονκισταδόρες.
Είναι γνωστοί στη λαϊκή συνείδηση ως βάρβαρη και πολεμοχαρής φυλή,
εξαιτίας του -παραφουσκωμένου- γεγονότος του απίστευτου αριθμού των
ανθρώπων που σκότωναν.
Ωστόσο, κόντρα στη συνήθη δοξασία, οι Αζτέκοι είχαν αναπτύξει έναν ιδιαίτερο πολιτισμό, μέσα από μια εκπληκτικά περίπλοκη κοινωνική δομή, που έδινε βάση στην υποχρεωτική εκπαίδευση, την πρωτοκαθεδρία της οικογένειας και την τέχνη ως μέσο έκφρασης.
Ωστόσο, κόντρα στη συνήθη δοξασία, οι Αζτέκοι είχαν αναπτύξει έναν ιδιαίτερο πολιτισμό, μέσα από μια εκπληκτικά περίπλοκη κοινωνική δομή, που έδινε βάση στην υποχρεωτική εκπαίδευση, την πρωτοκαθεδρία της οικογένειας και την τέχνη ως μέσο έκφρασης.
Το ταξίδι των φράσεων από την αρχαιότητα στο σήμερα
Στον καθημερινό λόγο, προφορικό και γραπτό, χρησιμοποιούμε συχνά εκφράσεις προερχόμενες από την αρχαία ελληνική γλώσσα.
Καθώς είναι διάσπαρτες, η χρήση τους χρωματίζει και ποικίλλει τον λόγο δίνοντάς του σφρίγος και ζωντάνια αλλά παράλληλα η άγνοια της ορθής έκφρασής και σημασίας τους δημιουργεί αμηχανία και μας εκθέτει.
Α
αβρόχοις ποσί: η κυριολεκτική σημασία της φράσης είναι "με στεγνά πόδια". Η μεταφορική της χρήση σημαίνει "χωρίς κόπο", "χωρίς να διακινδυνεύται τίποτα", ανώδυνα.
άγομαι και φέρομαι: δεν έχω δική μου βούληση και γνώμη, κατευθύνομαι από τους άλλους, παρασύρομαι.
άδυτο αδύτων: μυστικό και απρόσιτο μέρος, εντελώς απόκρυφο.
Καθώς είναι διάσπαρτες, η χρήση τους χρωματίζει και ποικίλλει τον λόγο δίνοντάς του σφρίγος και ζωντάνια αλλά παράλληλα η άγνοια της ορθής έκφρασής και σημασίας τους δημιουργεί αμηχανία και μας εκθέτει.
αβρόχοις ποσί: η κυριολεκτική σημασία της φράσης είναι "με στεγνά πόδια". Η μεταφορική της χρήση σημαίνει "χωρίς κόπο", "χωρίς να διακινδυνεύται τίποτα", ανώδυνα.
άγομαι και φέρομαι: δεν έχω δική μου βούληση και γνώμη, κατευθύνομαι από τους άλλους, παρασύρομαι.
άδυτο αδύτων: μυστικό και απρόσιτο μέρος, εντελώς απόκρυφο.
Όταν ο Εύρυτος πολέμησε στην Θερμοπύλες έχοντας χάσει το φως του
Το 480 π.Χ. ο Ξέρξης κατευθύνεται προς την Αθήνα με στρατό σχεδόν 2,5
εκατομμυρίων ανδρών με σκοπό να την κατακτήσει. Ο βασιλιάς των
Σπαρτιατών, Λεωνίδας, επιστρατεύει 300 επίλεκτους πολεμιστές και μαζί με
άλλους 7000 Έλληνες βαδίζει προς το στενό των Θερμοπυλών, όπου
σκοπεύουν να εμποδίσουν τον στρατό του Ξέρξη να διαβεί.
Δύο από αυτούς αρρωσταίνουν από οφθαλμία, μια σοβαρή φλεγμονή του ματιού, λίγες ημέρες πριν από την μάχη. Καθώς είναι ανήμποροι για σύγκρουση, ο Λεωνίδας τους διατάζει να επιστρέψουν στην Σπάρτη. Ο ένας, όμως, αποφασίζει να αναπαυθεί σε κοντινό στρατόπεδο, διότι σκοπεύει να πολεμήσει ακόμη και τυφλός. Το όνομά του ήταν Εύρυτος. Ο Εύρυτος γεννήθηκε στην Σπάρτη. Ελάχιστα είναι γνωστά για εκείνον, ακόμη και το πότε ακριβώς γεννήθηκε.
Δύο από αυτούς αρρωσταίνουν από οφθαλμία, μια σοβαρή φλεγμονή του ματιού, λίγες ημέρες πριν από την μάχη. Καθώς είναι ανήμποροι για σύγκρουση, ο Λεωνίδας τους διατάζει να επιστρέψουν στην Σπάρτη. Ο ένας, όμως, αποφασίζει να αναπαυθεί σε κοντινό στρατόπεδο, διότι σκοπεύει να πολεμήσει ακόμη και τυφλός. Το όνομά του ήταν Εύρυτος. Ο Εύρυτος γεννήθηκε στην Σπάρτη. Ελάχιστα είναι γνωστά για εκείνον, ακόμη και το πότε ακριβώς γεννήθηκε.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)