Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012

ALERT :ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ! ΟΚΤΩ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ!


Σκάφη του Τουρκικού Ναυτικού συγκρούστηκαν κατά τη διάρκεια άσκησης στη Θάλασσα του Μαρμαρά. Τα δύο σκάφη εκτελούσαν άσκηση στην περιοχή. Οκτώ άτομα τραυματίστηκαν, σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ.......

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στην ακτή από σκάφη της ακτοφυλακής κι από εκεί σε στρατιωτικό νοσοκομείο. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, το Δόγμα Νταβούτογλου για αύξηση της ναυτικής ισχύος της Τουρκίας, ώστε να καταστεί περιφερειακή δύναμη, θέλει μερικές διορθώσεις. Μάλλον ξέχασε να συμπεριλάβει την ανεξάρτητη μεταβλητή που ονομάζεται «τουρκική ναυτοσύνη»… defence-point.gr
τα δύο σκάφη που συγκρούστηκαν μεταξύ τους είναι δύο ταχέα περιπολικά κατευθυνομένων βλημάτων κλάσης Kilic II, ναυπήγησης της περιόδου 2009-2010.

ΠΗΓΗ : defence-point.gr

Χαρτονόμισμα των 100 δισεκατομμυρίων δραχμών

                                                               Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΟΨΗ

Στις 3 Νοεμβρίου του 1944, κυκλοφόρησε το μεγαλύτερο σε ονομαστική αξία ελληνικό χαρτονόμισμα. Πρόκειται για εκείνο των 100 δισεκατομμυρίων δραχμών, το οποίο φέρει την υπογραφή του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Ξενοφώντα Ζολώτα. Ωστόσο, η ουσιαστική του αξία ήταν σχεδόν μηδαμινή.

Γενικά, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, υπό την πίεση της οικονομικής κατάρρευσης της Ελλάδας και του υπερπληθωρισμού, η δραχμή γνώρισε τη μεγαλύτερη απαξίωση στην ιστορία της. Τυπώθηκαν χαρτονομίσματα με ονομαστική αξία ακόμα και δισεκατομμυρίων δραχμών, που η ανταλλακτική τους αξία όμως ήταν μηδαμινή. Το χαρτονόμισμα των 100 δισεκατομμυρίων δραχμών ακολούθησε τις εκδόσεις των 5, 25 και 200 εκατομμυρίων και 2 δισεκατομμυρίων.

Η περίπτωση του Τιτανικού



Το ναυάγιο του Τιτανικού παραμένει το πιο διάσημο ναυάγιο όλων των εποχών. Δεν εκπλήσσει επίσης το γεγονός, ότι αντιπροσωπεύει την ισχυρότερη περίπτωση ακριβών προαισθήσεων για μια καταστροφή.

Η ιστορία του Τιτανικού είναι αρκετά γνωστή. Στις 14 Απριλίου του 1912, ο Τιτανικός χτύπησε επάνω σε ένα παγόβουνο και βούλιαξε στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό, παίρνοντας μαζί του πάνω από 1500 ζωές. Η έλλειψη επαρκών σωστικών λέμβων έχει συχνά θεωρηθεί ως η κυριότερη αιτία για τον μεγάλο αριθμό σε απώλειες ζωών, οι ειδικοί ωστόσο ισχυρίζονται ότι υπάρχουν εκατοντάδες άλλοι λόγοι που ευθύνονται για το τραγικό γεγονός, συμπεριλαμβάνοντας οτιδήποτε από κακή κατασκευή των στεγανών θαλάμων, μέχρι και την αποτυχία στο να δοθεί προσοχή σε πολυάριθμες προειδοποιήσεις σχετικά με την ύπαρξη παγόβουνων στην περιοχή. Αυτό όμως που είναι σημαντικό εδώ, είναι ο τεράστιος αριθμός προαισθήσεων που είχαν προβλέψει την καταστροφή.
Πιθανόν η πρώτη προαίσθηση προέρχεται από τον συγγραφέα Morgan Robertson, που δημοσίευσε το 1898 μία νουβέλα για ένα ναυάγιο. Παρόλο που αυτό είχε γίνει 14 χρόνια πριν από το ναυάγιο του Τιτανικού, η νουβέλα που λεγόταν 'Ματαιότητα' (Futility) φαίνεται ότι περιέγραφε με ακρίβεια της καταστροφή του Τιτανικού. Ο αριθμός των ομοιοτήτων πάει πολύ πιο πέρα από τη σύμπτωση. Στη νουβέλα το πλοίο λεγόταν 'Τιτάνας' (Titan). Είχε το ίδιο μέγεθος με τον Τιτανικό και μετέφερε τον ίδιο αριθμό επιβατών. Στη νουβέλα, το πλοίο επίσης χτύπησε επάνω σε ένα παγόβουνο στον Βόρειο Ατλαντικό στα μέσα του Απρίλη και βυθίστηκε με απώλεια πάνω από τους μισούς επιβάτες εξαιτίας της ύπαρξης πολύ λίγων σωστικών λέμβων. Η κατασκευή του Τιτανικού ξεκίνησε στις 31 Μαρτίου του 1909 από τους Harland και Wolff, ενώ η ιδέα για την κατασκευή ενός μεγάλου υπερπολυτελούς πλοίου υπήρχε από το 1907, αρκετά χρόνια δηλαδή μετά από τη συγγραφή της περίφημης νουβέλας.

Σοβιετικός δορυφόρος κατέπεσε στην Ανταρκτική




Ήταν σε τροχιά για 43 χρόνια
Ο πρώτος σοβιετικός δορυφόρος μετεωρολογικών παρατηρήσεων, Meteor 1-1, κατέπεσε στην Ανταρκτική αφότου πέρασε 43 χρόνια σε τροχιά, δήλωσε ο Αλεξέι Ζολοτούχιν, εκπρόσωπος της ρωσικής υπηρεσίας Διαστήματος σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti.

«Ο διαστημικός δορυφόρος Meteor 1-1 εισήλθε στα πυκνά στρώματα της ατμόσφαιρας στις 22:17 GMT της Δευτέρας [01:17 την Τρίτη ώρα Ελλάδας] και κατέπεσε στο έδαφος της Ανταρκτικής, κοντά στην Γη της Βασίλισσας Μοντ» είπε ο κ. Ζολοτούχιν.

ALERT : Μην πληρώσετε στην ΔΕΗ αυτό το Φόρο.






Παράνομα και χωρίς οι καταναλωτές να έχουν ιδέα τι πληρώνουν, η ΔΕΗ εισπράττει δικό της ”χαράτσι” το οποίο αναφέρεται στους λογαριασμούς της σαν ” ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ -Ν.2773/99 άρθρο 29″ το οποίο το υπολογίζει με άγνωστο ποσοστό επί της αξίας του καταναλωθέντος ηλεκτρικού ρεύματος!

Υποτίθεται ότι με τα χρήματα αυτά (κανείς δεν γνωρίζει πόσα συγκεντρώνονται κάθε φορά…) καλύπτονται όσοι είναι εντεταγμένοι στο “κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ” κ.λ.π.

Το άρθρο 29 του Νόμου 2773/99, όμως, έχει καταργηθεί από τον Αύγουστο του 2010, με νεότερο νόμο που έχει δημοσιευθεί κανονικά και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!

Αυτό σημαίνει ότι η είσπραξη του “χαρατσιού” αυτού είναι -τουλάχιστον τυπικώς- παράνομη και εφ όσον ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί στην επιστροφή των παρακρατηθέντων παρανόμως χρημάτων. ( εκτός αν σπεύσει η “κυβέρνηση” να καλύψει την παρανομία με νομικά εφευρήματα…)

Την υπόθεση ανακάλυψε και παρουσίασε ο κ. Παπαδάκης στην πρωινή του τηλεοπτική εκπομπή! —