Πολύς ντόρος και διαφήμιση από τον τύπο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
που σταθερά επιβλήθηκε στον τομέα των δημόσιων μεταφορών το τελευταίο
διάστημα. Παρουσιάζεται ως η πανάκεια που θα εξαλέιψει την
εισιτηριοδιαφυγή και το φαινόμενο της διακίνησης πλαστών ή κλεμμένων
εισιτηρίων. Λές και οι συγκοινωνίες φτιάχθηκαν με τα λεφτά κάποιου
επενδυτή- κερδοσκόπου και όχι με το αίμα και τον ιδρώτα του
φορολογούμενου λαού και την εντιμότητα των εργαζομένων σε αυτές.
Αυτό το αγαθό λοιπόν της δημόσιας συγκοινωνίας που η πολιτεία έχει καθήκον να είναι φθηνό και προσιτό μέσο λαϊκής χρήσης, βλέπουμε να μετατρέπεται σε » προϊόν» , που πλασάρεται και πωλείται με όρους μάρκετινγκ, προετοιμάζοντας το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση του συνόλου των συγκοινωνιών Αθηνών μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.
Αυτό το αγαθό λοιπόν της δημόσιας συγκοινωνίας που η πολιτεία έχει καθήκον να είναι φθηνό και προσιτό μέσο λαϊκής χρήσης, βλέπουμε να μετατρέπεται σε » προϊόν» , που πλασάρεται και πωλείται με όρους μάρκετινγκ, προετοιμάζοντας το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση του συνόλου των συγκοινωνιών Αθηνών μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.