Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν γιατί το μέλι είναι το καλύτερο φυσικό αντιβιοτικό




οι επιστήμονες ανακαλύψουν-γιατί-μέλι-είναι-ο-καλύτερος-φυσικό αντιβιοτικό 
   Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν από καιρό το μέλι για τις αντιβιοτικές ιδιότητες του. Υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που αποδεικνύουν και τις αντιβακτηριακές ιδιότητες του. Το μέλι είναι πιο ισχυρό από ό, τι τα συμβατικά αντιβιοτικά, χάρη στις αντιβακτηριακές, αντιικές και αντιμυκητιακές ιδιότητες. Είναι πλούσιο σε αμυντοσίνη-1, μία πρωτεΐνη που παράγεται από τις μέλισσες και αποτελεί έναν δραστικό παράγοντα θανάτωσης μικροβίων.
Όταν εφαρμόζεται τοπικά, το μέλι σκοτώνει παθογόνα όπως το MRSA (σταφυλόκοκκος) και  τα βακτήρια που τρώνε τη σάρκα. Τα βακτήρια δεν μπορούν να αναπτύξουν ανθεκτικότητα όταν υποβάλλονται σε θεραπεία με μέλι, όπως κάνουν όταν χρησιμοποιείτε τα συμβατικά αντιβιοτικά.

Βρήκαμε το μπαχαρικό που θα σε κάνει να ζήσεις περισσότερα χρόνια


διώξεις την ακμήΚαθημερινά ψάχνεις και διαβάζεις όλα όσα θα σε βοηθήσουν να ζήσεις περισσότερα χρόνια. Ίσως το κάνεις για να μπορέσεις να τα βάλεις με έναν από με τους μεγαλύτερους φόβους του ανθρώπου που δεν είναι άλλος από τον θάνατο. Μετά, λοιπόν, από πολλές έρευνες που έκαναν ειδικοί, είμαστε εδώ για να σου πούμε ότι οι επιστήμονες βρήκαν το μπαχαρικό που θα σε κάνει να ζήσεις περισσότερα χρόνια και εμείς σου το παρουσιάζουμε για να το εντάξεις στην ζωή σου.

Φράσεις από τα Αρχαία Ελληνικά που χρησιμοποιούμε σήμερα






Απάντηση στους ισχυρισμούς κάποιων ότι η νεοελληνική γλώσσα δεν έχει καμία σχέση με τα αρχαία ελληνικά δίνει η ίδια η γλώσσα. Πέρα από τον τεράστιο όγκο λέξεων που συνεχίζει να χαρακτηρίζει τον λόγο μας, υπάρχουν και πολλές φράσεις…

Δείτε μερικές από αυτές:



Αιδώς Αργείοι: όταν θέλουμε να καταδείξουμε αισθήματα ντροπής αναφερόμενοι σε κάποιον άλλο. Ειπώθηκε από τον Αίαντα (σε έντονο ύφος) προς τους Αργείους κατά τη διάρκεια του Τρωικού πολέμου, με σκοπό να τους ανυψώσει το ηθικό όταν ο Αχιλλέας αποχώρησε από τη μάχη. (Ομήρου Ιλιάδα – Ε 787)



Αντίπαλον δέος: όταν αναφερόμαστε σε ισχυρό αντίπαλο. (Θουκυδίδης – Γ 11)