Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ανακαλυψαν περασμα στον… κατω κοσμο





Μια σήραγγα 120 μέτρων γεμάτη σύμβολα που οδηγούσε στους ταφικούς θαλάμους και αποτελούσε “αναπαράσταση του κάτω κόσμου” ανακάλυψαν αρχαιολόγοι στην αρχαία πόλη Τεοτιχουακάν χάρη σε συσκευή ραντάρ.

Χρειάστηκαν ιδιαίτερα αναπτυγμένη τεχνολογία και σχεδόν δύο χιλιετίες για να αποκαλυφθεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της...
αρχαίας Αμερικής. Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν στην αρχαία πόλη του Μεξικού Τεοτιχουακάν “μια αναπαράσταση του κάτω κόσμου” χάρη σε συσκευή ραντάρ: μια σήραγγα 120 μέτρων γεμάτη σύμβολα που οδηγούσε στους ταφικούς θαλάμους και η οποία παρέμενε κρυμμένη επί περίπου 1.800 χρόνια.

Οι ερευνητές προχώρησαν μόλις στα πρώτα επτά μέτρα του τούνελ, αλλά το ραντάρ αποκάλυψε ότι έχει μήκος 120 μέτρων. Οι αρχαιολόγοι θεωρούν ότι είναι ένα πέρασμα που οδηγεί σε τρία δωμάτια και πιθανότατα θα βοηθήσει στη εξήγηση των πεποιθήσεων του αρχαίου μεξικανικού πολιτισμού. Η σήραγγα, που βρίσκεται 13 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης, ανακαλύφθηκε τυχαία για πρώτη φορά το 2003, όταν βαριά βροχή άνοιξε μια μικρή τρύπα στο έδαφος. Εως τώρα δεν έχει ανακαλυφθεί κανένας τάφος μονάρχη κοντά στην πόλη του Μεξικού, αλλά αυτό πιστεύουν ότι θα αλλάξει.

“Στο τέλος της σήραγγας υπάρχουν διάφοροι θάλαμοι όπου είναι δυνατόν να διατηρούνται τα λείψανα των ηγεμόνων του Μεσοαμερικανικού Πολιτισμού” πιστεύει ο Σέρτζιο Γκόμεζ Τζάβεζ, αρχαιολόγος του Εθνικού Ινστιτούτου Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Μεξικού. “Εάν επιβεβαιωθεί, θα είναι μία από τις σημαντικότερες αρχαιολογικές ανακαλύψεις του 21ου αιώνα σε παγκόσμια κλίμακα”.

“Γνωρίζουμε ότι το Τεοτιχουακάν ήταν χτισμένο σαν αντίγραφο αυτού που θεωρούσαν ως κόσμο, ως σύμπαν” επισημαίνει ο αρχαιολόγος. “Ετσι, φανταζόμαστε τη σήραγγα ως αναπαράσταση του κάτω κόσμου”. Το Τεοτιχουακάν, με τις τεράστιες πυραμίδες του Ηλιου και της Σελήνης, είναι κατασκευασμένο ως ένας λαβύρινθος παλατιών, ναών, οικισμών, εργαστηρίων, αγορών και λεωφόρων. Πιστεύεται πως η πόλη χτίστηκε γύρω στο 100 π.Χ. και υπήρχε έως τον 8ο αιώνα.

Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, πρόκειται για το κέντρο με τη μεγαλύτερη επιρροή της προϊσπανικής Βόρειας Αμερικής, με πληθυσμό 200.000 ατόμων στην ακμή του. Μόνο το 5% του Τεοτιχουακάν έχει ανασκαφεί παρότι έχουν περάσει περισσότερα από 100 χρόνια ερευνών.

Προτού μπουν οι ερευνητές στη σήραγγα, τον περασμένο Νοέμβριο, ένα μικρό τηλεκατευθυνόμενο ρομπότ με ενσωματωμένη κάμερα -το πρώτο που εξερευνά τις αρχαιότητες του Μεξικού- ερεύνησε τη σήραγγα, μπαίνοντας μέσα από μια μικρή οπή, ενώ παράλληλα έγινε χρήση θερμικών απεικονίσεων, σαν αυτές που πριν από λίγες ημέρες έφεραν στο φως 17 κρυμμένες πυραμίδες, 3.000 οικισμούς και 1.000 ταφικές τοποθεσίες κάτω από την επιφάνεια της γης της Αιγύπτου.

Τώρα στην περιοχή εργάζονται περίπου 300 άνθρωποι, που κατεβαίνουν από τρεις σκάλες στα βάθη του τούνελ και οι οποίοι έχουν καταλήξει ότι κάποια στιγμή, γύρω στο 200 με 300 μ.Χ., έγινε σκόπιμη προσπάθεια να μπλοκαριστεί η είσοδος, καθώς τοποθετήθηκαν εκεί πέτρες και θραύσματα που προέρχονταν από έναν κατεστραμμένο ναό.

Πηγή: Έθνος

Τα "κρυμμένα μυστικά" του Παναθηναϊκού Σταδίου


Ότι το Παναθηναϊκό Στάδιο είναι ενα από τα πιο μεγαλοπρεπή έργα της αρχαιότητας, ένα "θαύμα τελειότητας" όπως έχει χαρακτηριστικά, είναι γνωστό! Αυτό που για πολλούς παραμένει άγνωστο είναι τα καλά κρυμμένα μυστικά του: την υπόγεια στοά εισόδου στο στάδιο, το νεκροταφείο, τον λεγόμενο τάφο του Ηρώδη, τη σαρκοφάγος που βρέθηκε δίπλα του, την αφετηρία των αγώνων δρόμου, τα αρχαία αποδυτήρια... Τα επτά αρχαιολογικά μυστικά του Παναθηναϊκού Σταδίου!
1. Η κρύπτη εισόδου στο στάδιο
  Επάνω από την είσοδο της αρχαίας υπόγειας διόδου την οποία χρησιμοποιούσαν οι αθλητές για να εισέλθουν στον στίβο βρίσκεται σήμερα το αποδυτήριο, το οποίο κατασκευάστηκε για τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μια σκάλα οδηγεί από το εσωτερικό του στη δίοδο (στη φωτογραφία), ενώ η δεύτερη είσοδός της βρίσκεται στη σημερινή οδό Αρχιμήδους. Η στοά πρέπει να διανοίχθηκε την εποχή του Λυκούργου, έχει μήκος 57 μέτρα και πλάτος 4 μ.
















2. Ο ναός της Τύχης
 Μόνο τα ίχνη από την υποδομή της κλίμακας που οδηγούσε στον ναό της Τύχης έχουν απομείνει σήμερα στην ανατολική κλιτύ του Αρδηττού. Στην κορυφή του λόφου εξάλλου είναι ορατή μια εντυπωσιακή κατασκευή από λίθους και ισχυρό κονίαμα ως βραχώδες έξαρμα, ύψους περίπου 15 μέτρων, που ήταν το ανάλημμα του ανδήρου. Στον μικρό ιωνικό ναό υπήρχε το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς, πρώτη ιέρεια της οποίας ήταν η γυναίκα του Ηρώδη, η Ρήγιλλα.

3. Το ιερό πλοίο
 Μια ιδιαίτερα επιμήκης κατασκευή στην κορυφή του λόφου της Αγρας (στην φωτο αριστερά) ήταν το κτίσμα στο οποίο τοποθετούσαν οι Αθηναίοι το ιερό πλοίο, που μετέφερε το πέπλο της θεάς Αθηνάς κατά την Πομπή των Παναθηναίων. Για την άνοδο του πλοίου στον λόφο, είχε  κατασκευαστεί κρυφός μηχανισμός!

4. Νεκροταφείο
 Ουδείς από τους επισκέπτες του Σταδίου μπορεί να φαντασθεί σήμερα ότι εκεί όπου βρίσκεται το νέο κτίριο των χώρων υγιεινής (υπώρειες του Αρδηττού), υπήρχε ένα αρχαίο νεκροταφείο. Το έφεραν στο φως οι εργασίες συντήρησης του Σταδίου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, κατά τη διάρκεια των οποίων ανασκάφηκαν 31 τάφοι διαφόρων ειδών, οι οποίοι χρονολογούνται από τον 3ο-4ο αι.μ.Χ.
5. Σαρκοφάγος

  Μια μαρμάρινη σαρκοφάγος του 2ου αι.μ.Χ. που περιβάλλεται από κτιστό τοίχο και έχει εξαιρετική διακόσμηση αποκαλύφθηκε στον ανατολικό περιμετρικό διάδρομο του Σταδίου, πολύ κοντά στο σημείο όπου είχε εντοπισθεί από τον Α. Σκιά το 1904 η λεγόμενη σαρκοφάγος του Ηρώδη Αττικού. Από τις ανασκαφές αποκαλύφθηκαν επίσης τέσσερις κεραμοσκεπείς τάφοι και τρεις κτιστοί (τέλος του 3ου- αρχές του 4ου αι.μ.Χ.).













6. Η βαλβίδα

  Μόνο το εξασκημένο μάτι ενός ειδικού μπορεί να παρατηρήσει ότι στο σημείο γένεσης της σφενδόνης του Σταδίου, όπου βρίσκεται ένας αρράβδωτος κιονίσκος, έχουν απομείνει τα κατάλοιπα της σειράς των μαρμάρινων πλακών των βαλβίδων. Στις πλάκες αυτές που έφεραν δύο παράλληλες αυλακώσεις πατούσαν οι δρομείς στην αφετηρία των αγώνων δρόμου.

7. Η λεγόμενη σαρκοφάγος του Ηρώδη Αττικού

  Στην εξωτερική ανατολική πλευρά του Σταδίου μπορεί και σήμερα να δει κανείς μια ιδιαίτερα επιμελημένη σαρκοφάγο που βρέθηκε πριν από έναν αιώνα. Στο εσωτερικό της υπήρχε σκελετός τοποθετημένος σε λάρνακα από μολύβι και αυτή σε δεύτερη από ξύλο, ενώ στον τοίχο που την περιέβαλλε ένα μαρμάρινο βάθρο φέρει την επιγραφή «ήρωι τω Μαραθωνίω». Στοιχεία αρκετά για ορισμένους μελετητές να θεωρήσουν ότι πρόκειται για το ταφικό μνημείο του Ηρώδη (στη φωτο δεξιά), αν και ο σκελετός ήταν πολύ μεταγενέστερος.
 ΠΗΓΗ: www.pyles.tv , http://www.apocalypsejohn.com/

ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΕΧΕΙ ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!!!

Δείτε εδώ χαρτονόμισμα του Αφγανιστάν. Μην παραλείψετε να δώσετε βάση και στους Ελληνικότατους Μαιάνδρους στο πάνω μέρος.
Διαβάστε στο κέντρο της εικόνας του χαρτονομίσματος. Τι λέει; (Βασιλέως μεγάλου Ευκρατίδου * ) . Οι Αφγανοι μαλιστα εχουν γραψει και λαθος το ονομα ως Ευκρατιλου.
Επίσης στην εικόνα υπάρχει η μεγαλοπρεπή αψίδα απομεινάρι των ένδοξων εποχών του Ελληνισμού. Από την εκπολιτιστική εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Εάν ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν Έλληνας όπως λένε Ευρωπαίοι και Αμερικανοί δεν θα χρησιμοποιούσε την Ελληνική γλώσσα της οποίας κατάλοιπα συναντούμε σήμερα σε όλη την ανατολή.
Αυτά πρέπει να τα δουν οι Σκοπιανοί και εκατομμύρια ανά τον κόσμο για να καταλάβουν ποιος ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος και αν ήταν Έλληνας

( *)

Ευκρατίδης Α΄ της Βακτρίας



Νομίσματα του Ευκρατίδη με την μορφή του
Ο Ευκρατίδης ο Α΄ ήταν βασιλιάς της Βακτρίας και της Ινδίας από το 167 π.Χ. μέχρι το 159 π.Χ.. Επέκτεινε το βασίλειο ως τον Ινδό και έγινε κυρίαρχος της Αρείας, της Αραχωσίας, της Δραγγιανής, της Σογδιανής, των Παροπαμισαδών και της Γανδαρίδας. Η απασχόλησή του όμως με την κατάκτηση της Ινδίας έδωσε την ευκαιρία αμέσως μετά το θανατό του να καταλάβουν την Δραγγιανή και την Αρεία. Δολοφονήθηκε από τον γιο του, Πλάτωνα, ο οποίος όμως δολοφονήθηκε στη συνέχεια από τον αδελφό του, Ηλιοκλή, ο οποίος και ανέβηκε στον θρόνο. Έκτισε την Ευκρατίδεια στην Βακτρία.

ΠΗΓΗ : www.wikipedia.org , http://www.votegreece.gr , συλλογή Κασταμονιτη ( χαρτονόμισμα) , Νομισματικό Μουσείο ( νόμισμα Ευκρατιδη )

Μια διαστημική αποστολή για την οποία κανείς δεν έμαθε ποτέ…



Μια διαστημική αποστολή για την οποία κανείς δεν έμαθε ποτέ… Μια συνεργασία Αμερικανών και Σοβιετικών στην «καρδιά» του Ψυχρού Πολέμου. Μια σειρά από βίντεο που δεν δόθηκαν ποτέ στη δημοσιότητα και δείχνουν την ύπαρξη εξωγήινης ζωής! Αν τα πλάνα που «ταξιδεύουν» στο Internet είναι γνήσια και δεν έχει βάλει το χέρι του κάποιος εξαιρετικά ταλαντούχος σκηνοθέτης, ίσως ήρθε ο καιρός να αναρωτηθούμε πόσα μας κρύβουν.
Στις 3 Μαΐου 2007 ο χρήστης Retiredafb «ανεβάζει» στο Internet οπτικό υλικό που ξεκινάει με το σήμα μιας άγνωστης διαστημικής αποστολής. Εχει τον κωδικό «Apollo 20» που, όπως επισήμως έχει ανακοινώσει η NASA, ματαιώθηκε όπως και οι προηγούμενες 18 και 19! Το σήμα απεικονίζει δύο διαστημικά οχήματα να ανασύρουν ένα τεράστιο διαστημόπλοιο και από κάτω είναι κεντημένα τα ονόματα του πληρώματος της αποστολής, που υποτίθεται ότι ήταν κοινή με τους Σοβιετικούς: Ράτλετζ, Σνάιντερ και Λεόνοφ! Το οπτικό υλικό που ακολουθεί είναι τρεις φωτογραφίες από μακρινή απόσταση και διαφορετικές γωνίες, όλες με κωδικούς της NASA… Ολες δείχνουν ένα διαστημόπλοιο πεσμένο μέσα σ’ έναν σεληνιακό κρατήρα!Την επόμενη ημέρα, ο ίδιος χρήστης εμφανίζει ένα βίντεο που υποτίθεται ότι έχει τραβηχτεί μέσα από το «Apollo 20». Στα 5’53’’ του βίντεο φαίνεται σε κοντινά πλάνα το κατεστραμμένο διαστημόπλοιο με περίεργα σχήματα στο κύτος του, πεσμένο στον κρατήρα Ιτζάκ Υ! Στις εικόνες εμφανίζονται μετρικοί αριθμοί και όσα αναφέρουν οι αστροναύτες στο κέντρο έχουν υποτιτλιστεί. Με τη διαφορά ότι το κέντρο δεν αποκαλείται «Χιούστον», όπως σε όλες τις αποστολές, αλλά «Βάντενμπεργκ 20», που είναι διαστημικό κέντρο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ!Στις 6 Μαΐου, ο μυστηριώδης άγνωστος εμφανίζει οπτικό υλικό διάρκειας 37’’, από φωτογραφίες του κατεστραμμένου διαστημοπλοίου, ππου τράβηξαν από μακρινή απόσταση οι αποστολές «Apollo 15» και «Apollo 17». Οι κωδικοί της NASA είναι γραμμένοι πάνω. Ομως, τα πλάνα είναι θαμπά και ό,τι φαίνεται μοιάζει με σκάφος, αλλά μπορεί να είναι και οποιαδήποτε εδαφική ανωμαλία…Πέντε ημέρες αργότερα, ο Retiredafb εμφανίζει φωτογραφίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η NASA. Το τμήμα στο σημείο όπου υποτίθεται ότι βρίσκεται το άγνωστο σκάφος έχει… κοπεί και συγκολληθεί άτσαλα, σαν παιδικό κολλάζ!Το πιο συγκλονιστικό βίντεο, πάλι από τον ίδιο μυστηριώδη αποστολέα, εμφανίζεται στις 11 Μαΐου. Ξεκινάει με κοντινά πλάνα από το εσωτερικό ενός σκάφους τεχνολογίας του ’70 που, όπως ισχυρίζεται, είναι το «Apollo 20». Στο κόκπιτ είναι άτσαλα κολλημένα το σήμα της αποστολής και μια αμερικανοσοβιετική σημαία! Στο υλικό διάρκειας 2’39’’ υπάρχουν πεντακάθαρα πολύ κοντινά πλάνα του κατεστραμμένου διαστημοπλοίου με το σχήμα πούρου και τα περίεργα γραμμικά σχήματα, πάνω στο κύτος του οποίου είναι εμφανείς χιλιάδες τρύπες από βροχή μετεωριτών, που προφανώς ήταν η αιτία της καταστροφής του!Στις 28 Ιουλίου κάνει την εμφάνισή του ένα ακόμη βίντεο με μακρινά και πολύ κοντινά πλάνα του ίδιου διαστημοπλοίου, εξίσου καθαρά με το πρώτο. Ο χρήστης ValValiantThor ισχυρίζεται ότι το τράβηξε η αστροναύτης του «Apollo 20» Λεόνα Μαριέτα Σνάιντερ με έγχρωμη κάμερα Westinghouse 16mm! Είναι γνήσια ή όχι; Επίσημη απάντηση δεν υπάρχει…Το «Βαθύ Λαρύγγι» της υπόθεσης είναι αναμφίβολα ο μυστηριώδης Retiredafb, που δείχνει να γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις και επιπλέον έχει στα χέρια του οπτικό υλικό που δεν βρίσκει όποιος κι όποιος! Υποστηρίζει πως είναι ο κυβερνήτης του -επισήμως ανύπαρκτου- «Apollo 20» Ουίλιαμ Ράτλετζ, 76 χρόνων σήμερα, που ζει μόνιμα στη Ρουάντα με άλλη ταυτότητα! Σε συνέντευξη που έδωσε τον Μάιο του 2007 στον Ιταλό δημοσιογράφο Luca Scantamburlo, ο Ράτλετζ υποστήριξε ότι έφερε από τη Σελήνη ένα ανθρωποειδές, που πιθανότατα είναι ακόμη ζωντανό! Και για να το αποδείξει, δημοσιοποιεί ένα ασύλληπτο βίντεο…Η τελευταία γνωστή επανδρωμένη πτήση στη Σελήνη ήταν του «Apollo 17» τον Δεκέμβριο του 1972. Η επιχείρηση «Apollo 20» είχε ήδη ματαιωθεί από τον Ιανουάριο του ’70! Ομως, σύμφωνα με τον Ράτλετζ, ο «Apollo 20» εκτοξεύτηκε μυστικά από την αεροπορική βάση Βάντενμπεργκ και έφτασε στη Σελήνη στις 16 Αυγούστου 1976, με προορισμό το κατεστραμμένο διαστημόπλοιο στον κρατήρα Iszak D, στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού!Ηταν η δεύτερη αμερικανοσοβιετική αποστολή με κυβερνήτη τον ίδιο και πλήρωμα την Αμερικανίδα επιστήμονα Λεόνα Μαριέτα Σνάιντερ και τον Σοβιετικό κοσμοναύτη Αλεξέι Αρχίποβιτς Λεόνοφ, ο οποίος έναν χρόνο πριν είχε γίνει ο πρώτος άνθρωπος που περπάτησε στο Διάστημα. Οσα λέει ο πρώην αστροναύτης είναι κυριολεκτικά απίστευτα: «Μπήκαμε μέσα στο μητρικό σκάφος! Ηταν πολύ παλιό, 1,5 εκατομμυρίων ετών το υπολογίσαμε! Βρήκαμε πολλά βιολογικά δείγματα, όπως απομεινάρια βλάστησης, κάτι τριγωνικές πέτρες με ίχνη ενός κίτρινου υγρού, αλλά και υπολείμματα μικρών σωμάτων -περίπου 10 εκατοστών το καθένα- που ζούσαν μέσα σ’ ένα δίκτυο σωλήνων, το οποίο απλωνόταν σε όλο το σκάφος! Η κυριότερη ανακάλυψή μας όμως ήταν ότι βρήκαμε δύο πτώματα, το ένα άθικτο!»
Ο Ράτλετζ αιφνιδιάζει ξανά περιγράφοντας το ανθρωποειδές που είδε στο σκάφος, το οποίο -όπως λέει- μετέφερε στις ΗΠΑ ζωντανό. Μάλιστα, το κινηματογράφησε και διοχέτευσε το υλικό στο Διαδίκτυο: «Ηταν ένα θηλυκό ανθρωποειδές, ύψους 1,65 μ., με μαλλιά και έξι δάχτυλα με τα οποία κρατούσε το πηδάλιο του σκάφους! Την ονομάσαμε "Μόνα Λίζα”… Δεν φορούσε ρούχα και χρειάστηκε να κόψουμε δύο καλώδια που ήταν συνδεδεμένα με τη μύτη, που δεν είχε ρουθούνια. Στα μάτια είχε προσαρμοσμένη μια συσκευή, που την αφαίρεσε ο Λεόνοφ! Αίμα ή άλλα σωματικά υγρά είχαν παγώσει γύρω από το στόμα. Το μπλε-γκρι δέρμα ήταν σε καλή κατάσταση, γιατί ήταν καλυμμένο με ένα διαφανές προστατευτικό υλικό. Τα μαλλιά ήταν καλοδιατηρημένα, το δέρμα γύρω από τα μάτια και μπροστά είχε κάποιες παράξενες λεπτομέρειες και σχημάτιζε μια λωρίδα γύρω από το κεφάλι. Δεν καταλαβαίναμε αν ζούσε ή όχι, αλλά οι ενδείξεις στα μηχανήματά μας ήταν θετικές! Τη μεταφέραμε ζωντανή στη Γη, αλλά δεν ξέρω αν είναι ακόμη ζωντανή! Το δεύτερο πτώμα ήταν διαμελισμένο και μεταφέραμε μόνο το κεφάλι».
Η συνέντευξη συνεχίζεται με ερωτήσεις για τα μυστηριώδη κτίσματα της Σελήνης. «Στη Γη, ονομάζαμε "Πόλη” αυτό που βλέπαμε και θεωρούσαμε ότι ήταν ένας διαστημικός σταθμός. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για ένα συνονθύλευμα από διαστημικά σκουπίδια. Μόνο μια κατασκευή ήταν άθικτη. Την ονομάσαμε "Καθεδρικό”, επειδή έμοιαζε με ναό»!
Αλλα σημεία της συνέντευξης:
- Ο κωδικός του διαστημοπλοίου ήταν Vandenberg Constellation και της σεληνακάτου Vandenberg Phoenix.
- Επικεφαλής του προγράμματος ήταν ο Αμερικανός Τζέιμς Τσίπμαν Φλέτσερ και ο Ρώσος Βαλεντίν Αλεξέγιεφ.
- Το «Apollo 19» είχε κωδικό «Ενδυμίων» και η σεληνάκατός του «Αρτεμις»!
- Μόνο τριακόσιοι άνθρωποι γνώριζαν για το «Apollo 20». Στην εκτόξευση δεν κλήθηκαν δημοσιογράφοι.
– Οι Ρώσοι είδαν πρώτοι το κατεστραμμένο διαστημόπλοιο τον Ιούλιο του 1969, όταν συνετρίβη κοντά του ο δορυφόρος τους Λούναρ 15.
- Ο Ράτλετζ κράτησε ως ενθύμια τη σημαία που έστησαν στη Σελήνη, το σήμα της στολής του και τον εξοπλισμό με τη σεληνιακή σκόνη πάνω!
- Δεν φοβάται την αντίδραση της NASA. Αν τον καταδιώξει, θα σημαίνει ότι παραδέχεται πως απέκρυψε αληθινά γεγονότα.
Στις επίσημες φωτογραφίες που φιλοξενούνται και στην ιστοσελίδα της NASA εμφανίζεται ένα αντικείμενο όμοιο με το διαστημόπλοιο που ισχυρίζεται ότι κινηματογράφησε ο Ράτλετζ και αναφέρονται οι συντεταγμένες του: πλάτος 10ο νότια, μήκος 117,5ο ανατολικά, εκεί ακριβώς όπου το εμφανίζει και το επίμαχο βίντεο!
Ποιοι πάτησαν πρώτοι στη Σελήνη;
«Ενα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα τεράστιο άλμα για την ανθρωπότητα»… Ηταν τα λόγια του Νιλ Αρμστρονγκ, του πρώτου αστροναύτη που πάτησε το πόδι του στην επιφάνεια της Σελήνης το 1969. Μήπως όμως προηγήθηκαν κάποιοι άλλοι; Ισως, αν αποδειχθούν γνήσια τα βίντεο που διοχετεύουν άγνωστοι στο Internet και απεικονίζουν τα υπολείμματα μιας εγκαταλειμμένης διαστημικής βάσης και άλλων κτιριακών συγκροτημάτων! Προς το παρόν, η NASA δεν έχει πάρει θέση, αν και το οπτικό υλικό κυκλοφορεί σχεδόν ενάμιση χρόνο…
Πλάνα που κόβουν την ανάσα αλλά και ένα ολόκληρο διαστημόπλοιο σε σχήμα πούρου, εντελώς κατεστραμμένο από βροχή μετεωριτών. Κάποια από αυτά φέρονται να κατέγραψαν οι πρώτοι αστροναύτες του «Apollo 11» και κάποια άλλα το πλήρωμα του «Apollo 20», αποστολή η οποία -σύμφωνα με τη ΝΑSΑ- είχε προγραμματιστεί για το 1976 αλλά δεν έγινε ποτέ!
Το πρώτο βίντεο διάρκειας 6’33’’, δημοσιοποιήθηκε το 2006 από την ισπανική τηλεόραση και δείχνει συγκλονιστικές σκηνές τραβηγμένες στην επιφάνεια της Σελήνης, βόρεια του κρατήρα Μόλτε, στη θάλασσα της Ηρεμίας. Στη θαμπή εικόνα φαίνονται κτίσματα με πολύ προχωρημένη αρχιτεκτονική! Είναι εγκαταλειμμένα και ερειπωμένα, αλλά διατηρούν τα… κουφώματα στις πόρτες και στα παράθυρα, μέσα από τα οποία διακρίνεται ένας από τους αστροναύτες του «Apollo 11» να συλλέγει υπολείμματα στο ύπαιθρο! Σύμφωνα με την τρισδιάστατη ψηφιακή απεικόνιση σε γράφημα που έκαναν οι Ισπανοί, η εγκατάσταση έχει μήκος εξήντα μέτρων και πλάτος εννέα.
Στις 10 Δεκεμβρίου 2006, ένας χρήστης του Διαδικτύου με κωδικό Btimsah δημοσιοποιεί φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας που, όπως ισχυρίζεται, κατέγραψε δορυφόρος στην επιφάνεια της Σελήνης. Διακρίνονται δύο διαφορετικά κτίσματα σε σχήμα πενταγώνου, αρκετά άλλα κυκλικά και μη που σχηματίζουν ημικύκλιο και κάτι που μοιάζει με γέφυρα!
Στις 23 Φεβρουαρίου 2007, ο γνωστός Ιταλός ερευνητής UFO Φράνκο Τσέντι δημοσιοποιεί ένα υλικό διάρκειας 2’16’’, που απεικονίζει μια ολόκληρη πόλη στη γεμάτη κρατήρες επιφάνεια του φεγγαριού! Τα πλάνα έχουν τραβηχτεί από ψηλά και στην κορυφή τους φαίνεται ότι αποτελούν υλικό της NASA από μια επιχείρηση φωτογράφησης με τον κωδικό «Clementine». Ο ερευνητής υπέβαλε σε ψηφιακή επεξεργασία το υλικό, ώστε να ζουμάρει τα πλάνα. Το αποτέλεσμα δεν είναι καθαρό. Φαίνονται όμως δεκάδες κυκλικά, τετράγωνα και ορθογώνια κτίσματα τα οποία συνδέονται με τεράστιες σωληνώσεις!
Το ίδιο βίντεο που έδειξε η ισπανική τηλεόραση «ανεβάζει» στο Internet στις 2 Μαρτίου 2007 ο χρήστης με κωδικό Nalexo… Αυτήν τη φορά δεν έχει σχολιασμό με υπότιτλους, διαρκεί 4’36’’ και ο χρήστης -που υποστηρίζει ότι το τράβηξε ο ίδιος ο Αρμστρονγκ- ισχυρίζεται ότι αποτελεί τμήμα ενός μεγάλου βίντεο διάρκειας δεκατεσσάρων λεπτών.
Στις 7 Απριλίου 2007 ο χρήστης Retiredafb εμφανίζει ένα βίντεο που απεικονίζει μια τεράστια εγκατάσταση που μοιάζει ερειπωμένη, με τερατώδεις μεταλλικές κατασκευές που μοιάζουν με καθεδρικό ναό.
Στις 29 Απριλίου, ένας άλλος χρήστης με κωδικό Xuackeman ανεβάζει υλικό διάρκειας 2’07’’ που -όπως ισχυρίζεται- τράβηξε ο κυβερνήτης του «Apollo 15» Αλ Ουόρντεν με φακό 35 mm από απόσταση 119 χλμ. από την επιφάνεια, ενώ περιστρεφόταν γύρω από τον δορυφόρο της Γης περιμένοντας τη σεληνάκατο με τους δύο συντρόφους του. Απεικονίζει δύο πολύγωνα κτίσματα, τον κρατήρα Τσιολκόφσκι και περιλαμβάνει γραφικές αναπαραστάσεις της NASA για μελλοντικές βάσεις στη Σελήνη, που μοιάζουν πολύ με όσα φαίνονται στο υλικό.
ΠΗΓΗ : http://esperos.ucoz.com , www.apocalypsejohn.com

ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ




«Έχει θεωρηθεί [ενν. «Το Νησί των Νεκρών»]
ως το έμβλημα της φανταστικής τέχνης:
κύκνειο άσμα της Ρομαντικής τεχνοτροπίας του 19ου αιώνα,
που την ίδια στιγμή προφητεύει τη τέχνη του Φανταστικού
όπως έμελλε να ανθήσει στον 20ό.»


Οι ουτοπικές ταυτίσεις της Κέρκυρας, που εγκαινιάζονται από τη «νήσο» των ομηρικών Φαιάκων στην Αρχαιότητα, για να αναβιώσουν με το νησί του Πρόσπερου στη «Τρικυμία» του Σαίξπηρ, προεκτείνονται ακατάπαυστα. Η ίδια η αμφισβήτηση της φαιάκειας «ταυτότητας» των Κερκυραίων κατά τη (κρατούσα σήμερα) θεωρία, μάλλον πλουτίζει παρά φτωχαίνει τους συμβολισμούς της – ταυτίζοντας τη Σχερία με έναν επίγειο Παράδεισο.
«Νησί μέσα στο νησί» το Ποντικονήσι, ένα λιλιπούτειο νησίδιο στην απόληξη της χερσονήσου της αρχαίας Κόρκυρας καθαγιασμένο με ένα βυζαντινό ναό του
11ου αιώνα, γνώρισε από τα τέλη του 19ου αιώνα μία παράλληλη συμβολική «σταδιοδρομία» στη Ψυχή της Δύσης. Και όλα άρχισαν από έναν πίνακα.
Die Totteninsel (Το Νησί των Νεκρών) 
Ο Ελβετός συμβολιστής ζωγράφος Arnold Bőcklin (1827-1901) δημιούργησε το «Νησί των Νεκρών» στη Φλωρεντία, το 1880. Ο πίνακας (πρώτος μιας σειράς 5 με το ίδιο θέμα, που τον απασχόλησαν έως το 1886), εικόνιζε μία νησίδα απαλά φωτισμένη στο χρυσό φως της δύσης, ενώ βυθιζόταν στο λυκόφως. Στο κέντρο, ευθυτενή κυπαρίσσια – εκατέρωθεν, βράχοι με θύρες μαυσωλείων και υπόλευκα μάρμαρα ανέδιδαν την αύρα μιας νεκρόπολης.
Στη γαλήνια, σκούρα, ακύμαντη και άχρονη θάλασσα μία βάρκα μετέφερε μία λευκοφορεμένη υπερφυσική φιγούρα στον ορμίσκο κάτω από τα κυπαρίσσια.
Στραμμένη, σιωπηλά, σε μία σαρκοφάγο πάνω στην ακτή.
Η επιρροή του έργου του Bőcklin προξένησε διαχρονικό ενδιαφέρον – το οποίο εστιάστηκε και στο ζήτημα του προτύπου της φανταστικής εικόνας του. Παρότι ζωγραφισμένο στη Φλωρεντία, με αναφορές στην ετρουσκική ατμόσφαιρα του εκεί Βρετανικού Νεκροταφείου (όπου ο ζωγράφος έθαψε μία μικρή κόρη του), γενικευμένη είναι η παραδοχή ότι το ρεαλιστικό πρότυπο του «Νησιού των Νεκρών» ήταν το Ποντικονήσι.
 
Παράταιρες αντανακλάσεις: από το Χίτλερ, στο Ναμπόκωφ 
Οι πρώτες αντανακλάσεις του «Νησιού των Νεκρών» ανάγονται στον ίδιο το Bőcklin: οι διαδοχικές επαναλήψεις του θέματος, κρύβουν ενδιαφέρουσες μικροϊστορίες. Το «δεύτερο» έργο (σήμερα στη Νέα Υόρκη), προηγήθηκε πιθανώς της ολοκλήρωσης του πρώτου – στο οποίο ο καλλιτέχνης πρόσθεσε λεπτομέρειες που είχαν ζητηθεί για το δεύτερο. Το τρίτο, αποκτήθηκε το 1933 από το (θαυμαστή του συμβολιστή Bőcklin) Αδόλφο Χίτλερ και αναρτήθηκε στη ναζιστική Καγκελαρία. Ίσως εξαιτίας αυτού, το έργο χαρακτηρίστηκε «πολύ γερμανικό»!
Αλήθεια είναι ότι ο ονειρώδης πίνακας του 1880 χαράχτηκε ανεξίτηλα στη συλλογική «ψυχή» της Δύσης. Από τις χωρίς τέλος εικαστικές αναφορές, μπορούμε να ξεχωρίσουμε το έργο του Νταλί «Ο Πραγματικός Πίνακας του Νησιού των Νεκρών του Άρνολντ Μπέκλιν κατά την Ώρα του Αγγέλου», το έργο του Φαμπρίτσιο Κλέριτσι που εικονογραφεί τούτου το άρθρο – αλλά και το κόμιξ(!) του Ιταλού Gipi. Αποτέλεσε έμπνευση για ετερόκλητα καλλιτεχνικά εγχειρήματα: από κινηματογραφικές ταινίες τρόμου, έως videogames και Anime.
Ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ λατρέυει την εικόνα: τη τοποθετεί στο φινάλε της «Σονάτας των Φαντασμάτων». Το Νησί πολώνει πλειάδα λογοτεχνικών αναφορών,
όπως στη νουβέλα «Μαίρη» του Ναμπόκωφ (1970). Γίνεται θέμα μουσικών συνθέσεων, και του φερώνυμου «Συμφωνικού Ποιήματος» του Ραχμάνινωφ (Op. 29, 1909).
Αφίσα: το «αντιδάνειο» του Ελληνικού Τουρισμού
Το Ποντικονήσι ως εμβληματική απεικόνιση, έμελλε να συμβολίσει (με τη μορφή «αντιδανείου» από την Εσπερία) και τα πρώτα, δειλά εξωστρεφή εγχειρήματα του Ελληνικού Τουρισμού. Με τη σύσταση του ΕΟΤ, το 1929, αναζητείται, οσοδήποτε πρωτόγονα, η διαμόρφωση μίας ελκυστικής «εικόνας» της φιλόξενης Ελλάδας, που συμμετέχει και στις συναντήσεις του Διεθνούς Οργανισμού Τουρισμού. Απότοκες αυτής της δραστηριοποίησης, οι πρώτες τουριστικές αφίσες: η Ελλάς συμβολίζεται από τον Παρθενώνα – αλλά και το Ποντικονήσι.
Είναι η απαρχή μίας χαρακτηριστικά εγχώριας  (εννοείται: ασυνείδητης και αφιλοσόφητης) σταδιοδρομίας του «Νησιού των Νεκρών». Με απόληξη τη
καταστροφή του αληθινού τοπίου του Κανονιού, πολιορκημένου ασφυκτικά από το μπετόν αρμέ κατά τη δεκαετία του 1970.        
ΠΗΓΗ : http://www.corfutopia.gr , http://gefyrismoi.blogspot.com/2008/08/blog-post_08.html