Δευτέρα, 3 Ιουλίου 2017

Το ΦΟΒΕΡΟ Mελάνθιον που οι Αρχαίοι Έλληνες το θεωρούσαν το βότανο των θεών

Είναι ένα ανθοφόρο φυτό της οικογένειας των Απιίδων (Apiaceae), ιθαγενές από την ανατολική Μεσόγειο μέχρι την Ινδία, ενώ πλέον καλλιεργείται στην Κίνα και το Μεξικό. Οι σπόροι του (ο καθένας περιέχεται μέσα σε έναν καρπό, ο οποίος ξηραίνεται), χρησιμοποιούνται για να δώσουν άρωμα στις κουζίνες πολλών διαφορετικών πολιτισμών, κυκλοφορούν δε, τόσο ολόκληροι όσο και αλεσμένοι.
Επιπροσθέτως, το κύμινο χρησιμοποιείται και ως φαρμακευτικό φυτό, ως χωνευτικό, καθώς επίσης και για την αύξηση του σιδήρου στο αίμα στην αναιμία και τη μείωση των συμπτωμάτων στο κοινό κρυολόγημα.
Το μαυρο κυμινο, γνωστό και ως «το μυστικό των Φαραώ», έχει αρχίσει σταδιακά να επεκτείνεται και στη Δύση.
Ο λόγος που το μαύρο κύμινο πήρε αυτήν την ονομασία οφείλεται στο το γεγονός ότι το λάδι από μαυρο κυμινο βρέθηκε στους τάφους πολλών Φαραώ.
Στην αρχαία Ελλάδα το χρησιμοποιούσαν κατά κόρο και το ονόμαζαν «Μελάνθιον».

Γιατί υιοθετήθηκε ο μπερές στο Στρατό – Λίγα λόγια για την ιστορία του

Γιατί υιοθετήθηκε ο μπερές στο στρατό; Πότε φορέθηκε πρώτη φορά και σε τι εξυπηρέτησε η χρήση του; Λίγα λόγια για την ιστορία του πολυφορεμένου μπρερέ.
Η λέξη Μπερές προέρχεται από την Γαλλική Γλώσσα, ουσιαστικό αρσενικό Beret και είναι ο μάλλινος πίλος των ορεινών κατοίκων της Γασκωνίας, αρχαίας χώρας της μεσημβρινής Γαλλίας η οποία οφείλει τη σημερινή ονομασία της στους Ουάσκωνας ή Βάσκωνας (Βάσκοι).
Σε στρατιωτική χρήση με την ακριβώς σημερινή του μορφή ο μπερές κάνει την εμφάνιση του περί το έτος 1644 στους Αγγλικούς Εμφυλίους Πολέμους σύμφωνα με το ΓΕΣ.
Στα Τεθωρακισμένα ο μπερές υιοθετείται πρώτη φορά από τους Γάλλους Αρματιστές Αξιωματικούς κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο το έτος 1917 και ήταν ιδιαίτερα αρεστός στους βετεράνους οπλίτες με αποτέλεσμα να διαδοθεί αυτόματα σε όλα τα πληρώματα σαν μόδα. Το χρώμα του Μπερέ επιλέχθηκε μαύρο ή μπλε σκούρο καθαρά για εργονομικούς λόγους, διότι οι λεκέδες από τα λάδια και τα γράσα φαίνονταν λιγότερο.

Εθνικοί Κανόνες Εμπλοκής (ΕΚΕ) ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

Στα μέσα της δεκαετίας του 60 και κάτω από τις ψυχροπολεμικές συνθήκες που επικρατούσαν διαπιστώθηκε, σε Νατοϊκό πλαίσιο, η ανάγκη ύπαρξης συγκεκριμένων οδηγιών προς τους ναυτικούς διοικητές και κυβερνήτες πλοίων, για αντιμετώπιση διαφόρων καταστάσεων ανάλογα με την τακτική εικόνα, σε συνδυασμό με πιθανή αδυναμία αποκατάστασης επικοινωνιών με το οικείο Επιτελείο ή Διοίκηση.
Μέχρι τότε, ο τρόπος αντίδρασης των δυνάμεων της συμμαχίας στα γεγονότα που ανέκυπταν ήταν συνάρτηση της ισχύος της Μονάδας, του όγκου της και της ψυχοσύνθεσης του κυβερνήτη ή διοικητή. Συνέπεια των παραπάνω ήταν η θέσπιση, στα πλαίσια του ΝΑΤΟ, συγκεκριμένων οδηγιών – κανόνων αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων. Το Π.Ν. και η Π.Α., σε εθνικό πλαίσιο, άρχισαν, με τη σύμφωνη γνώμη του ΓΕΕΘΑ, τη δοκιμαστική αρχικά εφαρμογή των κανόνων εμπλοκής από τα τέλη περίπου της δεκαετίας του ‘60.  Το 1982 εκδόθηκαν δοκιμαστικά από το ΓΕΕΘΑ εθνικοί κανόνες εμπλοκής και για τους τρεις Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων, οι οποίοι πήραν την τελική μορφή τους το 1984, με την εκπόνηση του τελικού σχεδίου EKE που τέθηκε σε ισχύ στις 31 Ιαν 84, κατόπιν σχετικής έγκρισης του ΚΥΣΕΑ.

ΕΚΤΑΚΤΟ – RT: «ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΓΑΖΩΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ» – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – TOYΡΚΙΚΑ ΜΜΕ: «Η ΑΓΚΥΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΣΥΓΚΑΛΕΙΤΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ»

Ένταση στο Αιγαίο μεταξύ της ελληνικής Ακτοφυλακής και πλοίου με τουρκική σημαία
- Δεκάδες προειδοποιητικές βολές από το λιμενικό εναντίον του πλοίου
- Αρνήθηκε να πάει στο λιμάνι της Ρόδου για έλεγχο
- Υπήρχαν στοιχεία ότι μετέφερε κάτι ύποπτο
- Δείτε τις πρώτες εικόνες από τις τρύπες στο πλοίο

Την είδηση μεταφέρουν διεθνή μέσα ενημέρωσης και είναι ιδιαίτερα σοβαρή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένα φορτηγό πλοίο, με σημαία Τουρκίας, που έπλεε στο Αιγαίο, προκάλεσε την αντίδραση του ελληνικού Λιμενικού.
Βολές!
Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης επικαλούνται το τουρκικό δίκτυο NTV, το οποίο αναφέρει πως το ελληνικό Λιμενικό έριξε δεκάδες προειδοποιητικές βολές εναντίον του φορτηγού πλοίου, το οποίο έχει την ονομασία "ACT", ανοιχτά της Ρόδου.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το πλοίο εβλήθη διότι δεν απάντησε σε επανειλημμένες κλήσεις της ελληνικής ακτοφυλακής.

Χρήστος Μανέας Επίτιμος Μέγας Διδάσκαλος της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος


1926
Δικηγόρος
Επίτιμος Μέγας Διδάσκαλος της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος 33° 1985
Ύπατος Μέγας Ταξιάρχης 2008-2013
Επίτιμος Ύπατος Μέγας Ταξιάρχης
            Ο Χρήστος Μανέας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 6 Ιανουαρίου 1926. Το 1944 εισήχθη στην Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και μετά τετραετή φοίτηση έλαβε το Πτυχίο του τον Ιούνιο του 1948. Τον επόμενο μήνα στρατεύθηκε και υπηρέτησε στον Ελληνικό Στρατό μέχρι τον Φεβρουάριο του 1952.
            Μετά την απόλυσή του από τον Στρατό επέτυχε στις εξετάσεις αδείας ασκήσεως Λειτουργήματος Δικηγόρου τον Ιούνιο 1952 και διωρίσθηκε Δικηγόρος Αθηνών. Αμέσως μετά, προσελήφθη και εργάσθηκε ως άμισθος συνεργάτης στο Δικηγορικό Γραφείο του διακεκριμένου Νομομαθούς Χρήστου Θηβαίου, Βουλευτού Ευβοίας και μετέπειτα Υπουργού και παρέμεινε σ’ αυτό μέχρι του επισυμβάντος θανάτου του.

Στις 10 Ιουλίου το Juno θα περάσει ακριβώς πάνω από την τεράστια «ερυθρά κηλίδα» του Δία - Για πρώτη φορά

Θα είναι η πρώτη φορά που ένα διαστημικό σκάφος θα περάσει ακριβώς πάνω από την πιο εμβληματική περιοχή του Δία, τη μεγάλη «ερυθρά κηλίδα» του. Θα είναι το Juno της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), που θα το κάνει στις 10 Ιουλίου.

Έτσι, οι επιστήμονες θα έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν καλύτερα το εντυπωσιακό φαινόμενο, τη γιγάντια καταιγίδα διαμέτρου περίπου 16.000 χιλιομέτρων (μεγαλύτερη από τη Γη), που για πρώτη φορά παρατηρήθηκε το 1830 και η οποία πιθανότατα μαίνεται εδώ και τουλάχιστον 350 χρόνια.

Το Juno στις 4 Ιουλίου κλείνει ένα έτος σε τροχιά γύρω από τον μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος. Στις 10 Ιουλίου, στη διάρκεια του έκτου κοντινού περάσματος πάνω από το Δία, το αμερικανικό σκάφος θα περάσει σε ύψος 9.000 χιλιομέτρων ακριβώς πάνω από την κορυφή των νεφών της «ερυθράς κηλίδας».