Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ : ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΣΕ ΣΠΗΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟΘΗΡΕΣ


 ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ : ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΣΕ ΣΠΗΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟΘΗΡΕΣ

Στο φως του Ηλίου ήρθαν εκπληκτικής αρχαιολογικής άξιας ευρήματα ανάμεσα στα όποια και μια λατρευτική χαραγμένη στο τοίχο της σπηλιάς μορφή του κενταύρου που μας φέρνει στην μνήμη εκπληκτικές μυθολογικές ιστορίες.


 


Η σπήλια άνοιξε από χρυσοθήρες οι οποίοι νόμιζαν ότι είχαν βρει θησαυρό. Δυστυχώς για αυτούς και ευτυχώς για εμάς το Σπήλιο φύλαγε Μονό ένα εκπληκτικό γλυπτό.
Σας τις παρουσιάζουμε με μεγάλη χαρά.

ΠΗΓΗ : ΚΑΣΤΑΜΟΝΙΤΗΣ - ΒΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Αγαπητέ Χρήστο, καλησπέρα και Καλή Χρονιά. Δεν ξέρω εάν θα μπορούσες να μου αποκαλύψεις την τοποθεσία της σπηλιάς αυτής, γιατί έχω και εγώ ένα ενδιαφέρον για την μυθολογία και αρχαιολογία του τόπου μου, πάντα σε ερασιτεχνικό επίπεδο βέβαια. Τελευταία επισκεύτηκα το ονομαζόμενο από τον Σωτήρη Σόφια το σπήλαιο του Χείρωνα που βρήκε ανάμεσα σε Μηλίνα και Χόρτο του Πηλίου και νομίζω οτι έχει δίκιο, ότι εκεί είναι η τοποθεσία του. 'Εχω βάλει και σχετικό βίντεο στο Youtube και φωτογραφίες στο Panoramio. Εάν μπορείς πες μου τις τοποθετήσεις σου για το θέμα. Ευχαριστω εκ των προτερων.

CHRISTOS KASTAMONITIS είπε...

Αγαπητε Δημητρη.Θα γινει μια αποστολη μαλλον τον Μαρτιο στη σπηλια αυτη που αναφερω.Δεσμευομαι να μην αποκαλυψω μεχρι τοτε που ειναι.Εχω παει προσωπικα σε 10 σπηλαια του Χειρωνα. Δεν εχω βγαλει ακρη.Φιλικα Χρηστος Κασταμονιτης

george είπε...

Γεια χαρα και απο μενα.τις φωτο αυτες τις εχεται τραβηξει εσεις,εχεται παει στην σπηλια??