Oι διαδικασίες για την κατασκευή, σε Τουρκικό ναυπηγείο,
του πρώτου πλοίου αμφιβίων επιχειρήσεων (Landing Platform Dock-LPD) για
το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό (DZKK), μπήκαν στην τελική ευθεία μετά την
υπογραφή της σχετικής σύμβασης μεταξύ του Υφυπουργείου Αμυντικής
Βιομηχανίας (SSM) με τα ναυπηγεία SEDEF, κατά τη διάρκεια της 12ης
έκθεσης αμυντικού υλικού IDEF 2015.
Ο σχεδιασμός του υπόψη πλοίου βασίζεται στο αντίστοιχο Ισπανικό
(κατασκευής Navantia) και στο αντίστοιχο των ναυτικών δυνάμεων της
Αυστραλίας.
Σύμφωνα με το υφυπουργείο για Αμυντικών Βιομηχανιών δελτίο τύπου το
πλοίο έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία το 2021. Το πλοίο θα
είναι σε θέση να βρίσκεται εν πλώ για 60 ημέρες συνεχώς, χωρίς
ανεφοδιασμό.
Η ακριβής δυνατότητα μεταφοράς Α/Φ και Ε/Π δεν έχει
καθορισθεί, αναμένεται όμως να είναι αντίστοιχη του Ισπανικού LPD το
οποίο μπορεί να μεταφέρει 11 ελικόπτερα και μέχρι 7 Α/Φ κάθετης
απονήωσης-προσνήωσης (Vertical Take-off and landing-VTOL), πιθανώς η
ναυτική έκδοση του F-35.
Για αυτοάμυνα, το πλοίο θα έχει τουλάχιστον δύο ΜΚ-15 Phalanx CIWS
και 3 ή 4 πυροβόλα επί τηλεχειριζόμενου πυργίσκου STAMP (κατασκευής της
τουρκικής εταιρείας Aselsan).
Σημασία έχει να ανατρέξουμε σε δηλώσεις που έκανε το 2006, ο
Αρχηγός του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού Ναύαρχος Yener Karahanoğlu,
καθορίζοντας τους στόχους για τα νέα πλοία αμφιβίων επιχειρήσεων του
Τουρκικού Ναυτικού, όπως παρακάτω:
• Ένα (1) LPD
• Δύο (2) αρματαγωγά (Landing Ship Tank-LST). Έχει υπογραφεί η
σχετική σύμβαση το 2011 με ορίζοντα παράδοσης το 2016 (Κατασκευή σε
τουρκικό ναυπηγείο ADIK).
• Οκτώ (8) ταχύπλοα σκάφη μεταφοράς προσωπικού και μέσων (Landing Craft Tank-LCT), τα οποία ήδη έχουν παραδοθεί από το 2014.
• Eίκοσι επτά (27) μικρά ταχύπλοα οχήματα (Assault Amphibious Vehicle- AAV).
1 σχόλιο:
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ!!! ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ η ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ???
Δημοσίευση σχολίου