Απλές σκέψεις και προβληματισμοί που με απασχολούν, αν συμφωνήσει οαναγνώστης πως, με την πρόσβαση σε τόσες πηγές, ντοκουμέντα και αρχαιολογικές ανακαλύψεις, ένας απλός, πλην εξελιγμένος νους, αεί εξελίξιμος, αξίζει να προεκτείνει και να εμβαθύνει στις χιλιετηρίδες, με τη μορφή υπερηχητικού αεροσκάφους, τείνοντος την ταχύτητα του Φωτός. Από εκεί άλλωστε ξεκίνησαν όλα...
Η Αιγυπτος στην ουσια ηταν τμημα του Ελληνικου χωρου απο εποχες παναρχαιες, οταν δεν ειχαν εμφανιστει ακομη ανθρωποι στην Αιγυπτο και οι μονοι κατοικοι ηταν οι προ'ι'στορικοι Ελληνες. Οι κατοικοι της Ελλαδος, αναγκασμενοι απο τη φυση τους απο χιλιετιων, λογω της αυξησεως του πληθυσμου τον οποιο το εδαφος αυτης δεν ηταν ικανο να θρεψει, ειχαν κανει πολλες αποικιες στα νησια και τις ακτες της Μεσογειου. Η σημερινη Αιγυπτος κατοικειτο και κατειχετο απο τους προ'ι'στορικους Ελληνες αποικους προ της εμφανισεως των παλαιων Αιγυπτιων, δηλαδη πριν το 6.000 ή 4.000 π.Χ. Οι παλαιοι Αιγυπτιοι ηταν επιδρομεις απο τη Νουβια και μεσω μακρων αγωνων, κατορθωσαν να εκδιωξουν ή να υποταξουν τους παλαιους εκεινους Ελληνες, οι οποιοι κατειχαν την περιοχη που σημερα ονομαζεται Αιγυπτος. Η "Αιγυπτιακη σοφια" ηταν στην ουσια καταλοιπα των γνωσεων που οι εισβολεις αντεγραψαν απο τους εκδιωκομενους Ελληνες.
Στα Αιγυπτιακα ιερα υπηρχαν παναρχαια αρχεια ενος καταγεγραμμενου προκατακλυσμιαιου πολιτισμου στηνΑιγυπτο. Το πιο εκπληκτικο γεγονος ομως ειναι, οτι σ΄αυτους τους καταλογους της προκατακλυσμιαιας δυναστειας στην Αιγυπτο τα μισα ονοματα ανηκουν σε πασιγνωστα προσωπα της Ελληνικης Προ'ι'στοριας.Ειναι λοιπον δικαιολογημενη η αποψη οτι απο την Ελλαδα μεταφερθηκε στη Αιγυπτο και ακμασε ο Ελληνικος προκατακλυσμιαιος πολιτισμος.
Οι ιδιοι οι Αιγυπτιοι ιερεις (στην αρχαια Αιγυπτο) θεωρουν το γενος των Ελληνων οχι μονο ανωτερο και παλαιοτερο ολων, αλλα και προερχομενο απο τους θεους. Συμφωνα με τα γραπτα αρχεια των Αιγυπτιακων ιερατειων, επιβεβαιωνεται η ταυτιση της Ισιδας με τη θεα Αθηνα, καθως και η ελληνικοτητα των ριζων του Αιγυπτιακου πολιτισμου. Οι Αιγυπτιοι οφειλουν και την ονομασια τους αλλα και την αποκαλυψη των μυστηριων σε δυναστεια Ελληνων βασιλιαδων, η οποια διεθετε ριζες θε'ι'κες και διδαξε στους λαους, τους θεους να σεβονται και θυσιες να προσφερουν. Να σημειωθει οτι η πνευματικη ηγεσια της Αιγυπτου ετρεφε ευγνωμοσυνη προς τους Ελληνες ιδρυτες του κρατους τους.
Οι Ιερεις της Αιγυπτου διδασκαν βασιζομενοι στα εδαφια που προερχοταν απο την 'Βιβλο των Νεκρων'. Οσον αφορα την προέλευσή της οι Αιγυπτιοι πιστευαν οτι γραφτηκε μεσω του δακτυλου του Θεου Θωθ, του οποιου το προσωπο ταυτιζεται με τον Ερμη, 9.000 ετη προ Χριστου, για τον οποίο ΕΡΜΗ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ θα πούμε ολίγα πλην σαφή.
Η κυριότερη πηγή μελέτης της Αιγυπτιακής πίστης και σκέψης, για το σύγχρονο ερευνητή είναι χωρίς αμφιβολία "Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος". Λέγεται ότι τα γραπτά αυτά τα είχε υπαγορεύσει ο ίδιος ο Θώθ. Μία ερμηνεία της προσωνυμίας "Ερμής ο Τρισμέγιστος" είναι η σπουδαιότητα του αριθμού τρία, στην αριθμολογία. Ένα μεγάλο μέρος της Τρισμέγιστης φιλολογίας έχει παρθεί από αρχαία Ελληνικά κείμενα και αργότερα δέχθηκε επιδράσεις που ήταν τρεις, η Ελληνική, η Εβραϊκή και η Αιγυπτιακή. Η Ιουδαϊκή επίδραση ήταν η θεραπευτική που θεωρείται πιο πολύ Ελληνική παρά Εβραϊκή. Πάντως όλες οι μελέτες που έγιναν με τον Ερμή τον Τρισμέγιστο καταλήγουν στο ότι ο Ερμής είναι ο Θωθ που η Ελληνική μυθολογία τον αναφέρει σαν "Κύριο της Σοφίας και Δάσκαλο του ανθρωπίνου γένους".
Ο Τρισμέγιστος ή Θωθ μας διδάσκει το μέτρο, τον αριθμό και την τάξη του Σύμπαντος. Η σύζυγός του ήταν η NEHEMAUT που στους Αιγυπτίους ήταν γνωστή με το όνομα MEAT.Σαν σύμβολο ο Θωθ είχε ένα φτερό. Σύμφωνα με τον Ερμή τον Τρισμέγιστο υπήρχαν στα αιγυπτιακά μυστήρια, τρεις βαθμίδες.
α) Οι θνητοί. Εκείνοι που είχαν ήδη διδαχθεί αλλά δεν είχαν αποκτήσει ακόμη την εσωτερική ενόραση.
β) Οι ευφυείς. Εκείνοι που η ενόραση τους βοήθησε να εναρμονιστούν με μορφές άλλης ζωής μέσα στο σύμπαν.
γ) Τα πλάσματα του φωτός. Αυτοί που είχαν γίνει ένα με το φως.
Η φημισμένη ibis του Θωθ βρίσκεται συχνά κάτω από εξονυχιστική αστρολογική έρευνα όσον αφορά το ζώδιο το οποίο αντιπροσωπεύει. Καθώς ήταν γνωστός σαν "κύκλος των ζώων" κανείς δε θα μπορούσε να ισχυρισθεί ότι τα ανθρώπινα σύμβολα που βλέπομε σήμερα, π.χ. οι Δίδυμοι, η Παρθένος, ο Υδροχόος απεικονίζονταν πάντα με αυτόν τον τρόπο. Ο Θωθ, σαν θεϊκός δάσκαλος έχει εκ φύσεως πολλά κοινά σημεία με την Παρθένο. Και ο Υδροχόος όμως, ταιριάζει στη φύση του αν υπολογίσει κάποιος τα "νερά της γνώσης" που ρίχνει στους ανθρώπους. Ένα ακόμη ζώδιο που θα μπορούσε να τον αντιπροσωπεύει, είναι το ζώδιο του Ζυγού που υποδηλώνει την αμερόληπτη κρίση. Στη γνωστική φιλολογία ο Θωθ είναι ο καθοδηγητής της Ίσιδος και του Όσιρη.Συγκαταλέγεται, ανάμεσα στους ιερούς "οκτώ", τέσσερα ζευγάρια θεοτήτων που το καθένα από αυτά είναι συζυγία δύο δυνάμεων, αρσενικών-θηλυκών, θετικών-αρνητικών, ενεργητικών-παθητικών.
Στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ, ο Θωθ αναφέρεται σαν "κύριος της αναπνοής του φυσικού σώματος". Έτσι με αυτόν τον τρόπο γίνεται φανερή η σύνδεσή του με τη μάτρα γιόγκα. Ο Θωθ, στις απεικονίσεις ακολουθείται από τον Ανούμπις ο οποίος του ανοίγει ασφαλή δρόμο διαμέσου του κάτω κόσμου.Η ιερή φύση του Θωθ\ Ερμή επιβεβαιώνεται σε πολλές προσευχές στον Τρισμέγιστο. " Εμφανίσου σε μένα, ω Κύριε, εσύ που έχεις εξουσία και δύναμη στη Φωτιά που ο θρόνος σου βρίσκεται στους επτά πόλους.
Έλα εσύ που φοράς χρυσή κορώνα και στο χέρι σου βαστάς ραβδί που καθοδηγεί τους Θεούς".Το ραβδί της δύναμης που καθοδηγεί τους Θεούς, σημαίνει επίσης και τις επτά ακτίνες του Ήλιου. Η ελληνική επίδραση εδώ είναι φανερή, αλλά δε θα έπρεπε να επηρεάζει την αποτελεσματικότητα του αιγυπτιακού μαγικού συστήματος που διδάσκεται σε αυτά τα έργα. Η καθαρή σκέψη της ελληνικής λογικής βοήθησε να απομακρυνθούν τα ξένα σώματα που μετά από χρόνια είχαν συσσωρευτεί στο αιγυπτιακό σύστημα.
Η καταγραφη των γενεων των θεων και ημιθεων, που εδρασαν στην Αιγυπτο, μας δειχνει οτι τα περισσοτερα ονοματα -αν οχι ολα- ειναι ελληνικα (π.χ. Οσιρις, Τυφων, Ισις κλπ.)
Ο Οσιρις εχει το όνομά του συνθετο απο τις λεξεις οσιος και ιερος (ΟΣ-ΙΡΙΣ), δηλαδα ασπιλος, αμολυντος και καθαρος απο καθε επιδεχομενη καταστροφη και θανατο. Λεγεται οτι ο Οσιρις ειναι ο θεος Διονυσος.
Ο 'Ωρος ειναι ο θεος Απολλων.
Υπαρχει μια αναφορα στους Σολυμιτες (κανεις μεχρι σημερα δεν αμφισβητησε την Ελληνικότητά τους), απο τους οποιους οι Αμμώς (άμωμος=ημετερος,ομογενης) ζητησαν βοηθεια ως ομογενεις, οταν η αρχουσα ταξη των Αιγυπτιων, φοβουμενη καποια στιγμη μηπως χασει την εξουσια, στραφηκε εναντιον τους. Πρεπει να θυμηθουμε οτι ο αρχαιοτερος θεος των Αιγυπτιων ονομαζεται Αμμων. Το ιερο του 'Αμμωνος Διός, βρισκοταν στην ερημο, στα συνορα με τη Λιβυη, ηταν δηλαδη το ιερο ενος 'ημετερου' Διός, οπως ακριβως και σημερα οι Ελληνες παιρνουν μαζι τους τις τοπικες λατρειες τους, π.χ. Παναγια Σουμελα κλπ.
Κατα τη μυθοολογια-ιστορια ο Άπις, βασιλιας του Αργους, οταν αναγκασθηκε να το αγκαταλειψει, κατεφυγε στην Αιγυπτο, οπου εγκατεστησε και αποικια. Μετα το θάνατό του ο Απις θεοποιηθηκε απο τους Αιγυπτιους και κατεταγει μεταξυ των μεγαλυτερων θεων του Αιγυπτιακου πανθεου.
Η Ιώ στην Αιγυπτο ονομαστηκε Ισις και θεοποιηθηκε και αυτη. Για αλλους η Ισις ταυτιζεται με την Αθηνα (ο οφις της Αθηνας μετατρεπεται στο γνωστο συμβολο των Φαραω, την κομπρα). Η διαφορα αυτη για την προελευση της Ισιδας, δεν μειωνει ουτε κατ΄ελαχιστο την ουσια, η οποια ειναι οτι η θεα Ισιδα εχει Ελληνικη προελευση.
Βλεπουμε λοιπον οτι ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟΥ ΠΑΝΘΕΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Θεοι της ελληνικης μυθολογιας-ιστοριας κυβερνησαν την Αιγυπτο πριν τους Φαραω. Επισης οι περισσοτερες αρχαιες -εαν οχι ολες- πολεις της Αιγυπτου καθως και το ονομα αυτων ειναι ελληνικες και κυριως θεων.
Το δωδεκαθεο αναγεται στους πρωτους κατοικους της Ελληνικης γης.
Η Μεγαλη Βρεττανικη Εγκυκλοπαιδεια των Εθνων, η οποια παλαιοτερα εφερε και εμφανιζε τους Ασσυροβαβυλωνιους και τους Αιγυπτιους ως αρχαιοτερους απο τους Ελληνες, ηδη απο τη νεα έκδοσή της το 1974 στο αρθρο (Ευρωπη) αναφερει ως αρχαιοτερο λαο στο χωρο της Μεσογειου, τους κατοικους της Ηπειρωτικης Ελλαδας και του Αιγαιου.!!!...Αξίζει να αναφέρω μερικά ακόμα στοιχεία για την Αίγυπτο και τη σχέση που μπορεί να έχει με την Ελλάδα. Εννοιολογικά η λέξη Αίγυπτος είναι σύνθετη και αναλύεται ως εξής: Αιγηίς + ύπτιος, που όπως αναφέρει ο Γ. Α. Ράπτης «εκφράζει νοηματικά την γεωλογική της υπόσταση, αφού μοιάζει να είναι ύπτιο Αιγαίο ως προέκταση της βυθισμένης Αιγηίδας στην Αφρικανική Ήπειρο, απομεινάρια της οποίας είναι η τεράστια έρημος με την άμμο και τα κοχύλια της, που βρίσκονται ακόμη και σε ορεινά μέρη, όπως καταγράφει ο Πλούταρχος στο έργο "Ίσις και Όσιρις"». Επίσης, αναφέρει παρακάτω ονόματα πόλεων της ευρύτερης περιοχής της Αιγύπτου που είναι ελληνικά, όπως Εκατόμπυλη Θήβα, η Ηλιούπολη, Απολλωνόπολη, Ερμούπολη, Ηρακλεόπολη, Πανόπολη κλπ.
Κουραστικές ίσως, πλην σαφείς οι πληροφορίες που βρήκα κι εγώ στο διαδίκτυο, από αξιόλογες προσεγγίσεις φίλων ερευνητών.Τείνω να συμπεράνω και να καταλήξω στα εξής, παραθέτοντας ένα ΧΑΡΤΗ με ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ της Αρχαίας ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ως το πρώτο ακλόνητο και εμφανές στοιχείο, αυτής της ΣΥΝΔΕΣΗΣ.
Η έρευνα δεν σταματά εδώ ασφαλώς. Ούτε καν η εισαγωγή της δεν είναι. Για όσους εξελιγμένους νόες εντρύφησαν και ζήτησαν τα ΅πιο πέρα΅και πιο πίσω στις χιλιετηρίδες, θα επανέλθω. προς το παρόν θα αρκεστώ σε τούτα:
Στα χώματα αυτά έζησαν οι Πατέρες των Πατέρων μας, οι ΔΡΑΒΙΔΕΣ που με την πάροδο των χιλιετιών ονομάστηκαν ΠΕΛΑΣΓΟΙ και κατόπιν παρουσιάστκαν με το σημερινό όνομα ΕΛΛΗΝΕΣ. Στην αρχαία Αίγυπτο πριν την εμφάνιση των Φαραώ, ζούσαν οι ΔΡΑΒΙΔΕΣ για χιλιετίες, με ανεπτυγμένο πολιτισμό και Νου. Γνώστες του τοπικού κατακλυσμού (9.000- 10000 π.Χ), παρέδωσαν όλες τις γνώσεις τους συνοπτικά στις ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ που διεσώθησαν της δυνάμεως των Υδάτων κατά το κέλευσμα του κώδικα Δ της ελληνικής λέξης ΥΔΩΡ.
Το Δ, σχηματική αναπαράσταση σύγχρονου φράγματος και Πυραμίδος ( πεπλατυσμένη βάση, αιχμηρή κορυφή), διεφύλαξε ανέγκιχτα ΟΛΑ τα ΜΥΣΤΙΚΑ και τις ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ των ΔΡΑΒΙΔΩΝ. Τα μυστικά αυτά από την αρχαιότερη Πυραμίδα της Ζακάρα,έμαθε ο ΜΩΥΣΗΣ, ο ΟΡΦΕΑΣ, ο ΣΟΛΩΝ, ο ΠΛΑΤΩΝ, ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ, ακόμη και ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ, σύμφωνα με τους υπαινιγμούς του ΘΩΤ, του Μέγιστου Αρχιερέα...
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΤΕΟΚΡΗΤΕΣ,ΠΕΛΑΣΓΟΙ, ΔΡΑΒΙΔΟΠΕΛΑΣΓΟΙ,ΔΡΑΒΙΔΕΣ η πορεία προς τα πίσω. Πόσο πίσω; περί το 16.000 π.Χ όταν η μάχη των ΔΡΑΒΙΔΩΝ καταπόντησε τους ΑΤΛΑΝΤΕΣ κι αυτοί καταπόντισαν τη ΜΕΣΟ ΓΑΙΑ, κάνοντας νησιά της ψηλότερες κορυφές της...
Χιλιάδες χρόνια πέρασαν και περνούν. Τα μαύρα μας μαλλιά, τα φωτισμένα καστανά μας μάτια, η ωραιότατη κατατομή του προσώπου μας, είναι Πελασγική.Ότι νέο και λευκό στοιχείο αφομοιώθηκε περίτεχνα και προβλέψιμα.Οι μυστικιστικές τάσεις της Φυλής μας που παρουσιάζονται σε κάθε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σήμερα,οι εσωτερικές Δονήσεις, οι φιλότιμοι, οι βαθειά θρησκευόμενοι,οι μεταφυσικοί,οι φιλάνθρωποι, οι Φιλόπατροι,οι ενθουσιώδεις και άκακοι ΕΛΛΗΝΕΣ, είναι ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ, του Δραβιδοπελασικού ΑΙΜΑΤΟΣ και γονιδίου που μεταβιβάζεται και αεί κληρονομείται δια μέσω των ΑΙΩΝΩΝ, άσχετα με την αλλαγή των ανθρωποονομάτων.
Η έντεχνα και τεχνολογικά καλυμμένη μαγνητική ΚΑΛΥΠΤΡΑ της Ενδοχώρας των Δραβίδων Ελλήνων ηχεί και παλμοδονεί μέχρι και ΣΗΜΕΡΑ τους εξελιγμένους νόες. Είναι τα πλέον αγαθά ΟΝΤΑ και τέκνα που γέννησε η ΓΑΙΑ.
Αυτούς σήμερα τιμώ, κατά τον ζώντα Διδάσκαλό μου +ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΡΓΙΩΡΗ (Δραβίδες, οι πρόγονοι των Ελλήνων).Παραδίδω στην κρίση σας αυτές μου τις σκέψες, με την ελπίδα να πρόσθεσα, έστω κάτι μικρό στις γνώσεις και τους προβληματισμούς σας. Στην ουσία σας έκαμα κοινωνούς της δικής μου σκέψης, έτσι όπως τη μοιράστηκα φωναχτά με τη δική σας συναίνεση και παρουσία. Απλά μοιράστηκα, έτσι όπως κάνω πάντα.
Με δεδομένη την Εκτίμηση και την Αγάπη μου!
Δημήτριος Μαντές
Φιλόσοφος, Συγγραφέας, Ερευνητής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου