Αλήθεια
πόσο…smart είναι η smart tv σας; Έχουν περάσει σχεδόν 70 χρόνια από τη
στιγμή που κυκλοφόρησε το προφητικό μυθιστόρημα του Τζορτζ Οργουελ,
1984, αλλά τώρα μερικές από τις πρόωρες προειδοποιήσεις του αρχίζουν να
υλοποιούνται το 2018.
Παράδειγμα αυτή η εκπληκτική επιστολή (ολοκληρη στο τέλος του άρθρου) από τους γερουσιαστές Edward Markey, D-Mass και Richard Blumenthal, τον D-Conn., με την οποία ανέφεραν την περασμένη Πέμπτη στον Πρόεδρο της Federal Trade Commission (FTC) Joseph Simmons ότι οι έξυπνες τηλεοράσεις που συνδέονται με το διαδίκτυο κατασκοπεύουν και δημιουργούν προφίλ στον αμερικανικό λαό.
«Οι τηλεοράσεις έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες των χρηστών δεν αξίζουν πλέον προστασία», έγραψαν οι γερουσιαστές.
«Το περιεχόμενο που παρακολουθεί ο καταναλωτής είναι ιδιωτικό και δεν πρέπει να υποθέσουμε ότι οι πελάτες θέλουν τις εταιρείες να παρακολουθούν και να χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες προβολής τους» αναφέρουν μεταξύ άλλων…
Με την επιστολή ζητούν από τη FTC να διατηρήσει το πρόγραμμά της για την παρακολούθηση των έξυπνων τηλεοράσεων και ζήτησαν ακόμη μια εντελώς νέα έρευνα σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές απορρήτου των κατασκευαστών.
Οι γερουσιαστές εξήγησαν πως οι έξυπνες τηλεοράσεις διατηρούν το ιστορικό παρακολούθησης των δεδομένων των χρηστών, συλλέγοντας τα δεδομένα για να προσαρμόσουν και να προσφέρουν διαφημίσεις με ακρίβεια καθοδήγησης προς τους καταναλωτές που δεν γνωρίζουν.
Με τη συγκομιδή τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών, των βιντεοπαιχνιδιών, των προγραμμάτων Netflix και άλλων εφαρμογών, αυτές οι έξυπνες συσκευές αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο προφίλ των προτιμήσεων των χρηστών και ακόμη και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Μπορεί ακόμη και να «προσδιορίσει τις πολιτικές σχέσεις των χρηστών με βάση το αν παρακολουθούν συντηρητικά ή φιλελεύθερα μέσα ενημέρωσης», εξηγεί η επιστολή.
Οι καταναλωτές γενικά δεν γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά ανίχνευσης, εκτός αν διερευνούν σχολαστικά το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη της συσκευής και τις νομικές ειδοποιήσεις που κρύβονται μέσα.
Οι γερουσιαστές αναφέρουν ένα ρεπορτάζ της New York Times σχετικά με τη Samba TV, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί μια μηχανή σύστασης περιεχομένου και μια εφαρμογή παρακολούθησης θεατών που σχεδιάστηκε για τηλεοράσεις υψηλής τεχνολογίας. «Οι πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι η Samba TV, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που παρακολουθούν τη συμπεριφορά των έξυπνων τηλεοπτικών χρηστών, προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία παρακολούθησης, αλλά δεν παρέχει επαρκείς πληροφορίες σχετικά με τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων, «είπαν οι γερουσιαστές.
Σημειώνουν επίσης ότι η FTC έχει προβεί σε πειθαρχικές ενέργειες πριν, διερευνώντας την Vizio για τη συλλογή δεδομένων σε 11 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις χωρίς τη συγκατάθεση των καταναλωτών. Πέρυσι, η εταιρεία μπήκε στο στόχαστρο τόσο από την FTC όσο και από τον Γενικό Εισαγγελέα του New Jersey, συμφωνώντας να καταβάλει πρόστιμα ύψους 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι Blumenthal και Markey έστειλαν επίσης επιστολές στο Facebook και στην Google σχετικά με τις πολιτικές τους σχετικά με τα δεδομένα. Τονίζουν σε αυτές ότι απαιτείται μεγαλύτερη επίβλεψη της FTC για το Facebook μετά τα γεγονότα του σκανδάλου Cambridge Analytica.
Τον περασμένο μήνα, το Facebook κατέθεσε ένα ανησυχητικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το οποίο θα του επέτρεπε να στείλει ένα σήμα μέσω του περιεχομένου εκπομπής που θα συνδεόταν με τα smartphones των χρηστών για τη συλλογή δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.
Οι γερουσιαστές ολοκλήρωσαν την επιστολή τους λέγοντας: «Ζητάμε με σεβασμό να συνεχίσει η FTC τις προσπάθειές της στις έξυπνες τηλεοράσεις και να ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές προστασίας της ιδιωτικής ζωής των κατασκευαστών έξυπνων τηλεοράσεων».
Φαίνεται ότι το οργουελικό 1984 είναι εδώ καθώς οι τηλεοράσεις σας παρακολουθούν τώρα….
Παράδειγμα αυτή η εκπληκτική επιστολή (ολοκληρη στο τέλος του άρθρου) από τους γερουσιαστές Edward Markey, D-Mass και Richard Blumenthal, τον D-Conn., με την οποία ανέφεραν την περασμένη Πέμπτη στον Πρόεδρο της Federal Trade Commission (FTC) Joseph Simmons ότι οι έξυπνες τηλεοράσεις που συνδέονται με το διαδίκτυο κατασκοπεύουν και δημιουργούν προφίλ στον αμερικανικό λαό.
«Οι τηλεοράσεις έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ευαίσθητες πληροφορίες των χρηστών δεν αξίζουν πλέον προστασία», έγραψαν οι γερουσιαστές.
«Το περιεχόμενο που παρακολουθεί ο καταναλωτής είναι ιδιωτικό και δεν πρέπει να υποθέσουμε ότι οι πελάτες θέλουν τις εταιρείες να παρακολουθούν και να χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες προβολής τους» αναφέρουν μεταξύ άλλων…
Με την επιστολή ζητούν από τη FTC να διατηρήσει το πρόγραμμά της για την παρακολούθηση των έξυπνων τηλεοράσεων και ζήτησαν ακόμη μια εντελώς νέα έρευνα σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές απορρήτου των κατασκευαστών.
Οι γερουσιαστές εξήγησαν πως οι έξυπνες τηλεοράσεις διατηρούν το ιστορικό παρακολούθησης των δεδομένων των χρηστών, συλλέγοντας τα δεδομένα για να προσαρμόσουν και να προσφέρουν διαφημίσεις με ακρίβεια καθοδήγησης προς τους καταναλωτές που δεν γνωρίζουν.
Με τη συγκομιδή τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών, των βιντεοπαιχνιδιών, των προγραμμάτων Netflix και άλλων εφαρμογών, αυτές οι έξυπνες συσκευές αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο προφίλ των προτιμήσεων των χρηστών και ακόμη και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Μπορεί ακόμη και να «προσδιορίσει τις πολιτικές σχέσεις των χρηστών με βάση το αν παρακολουθούν συντηρητικά ή φιλελεύθερα μέσα ενημέρωσης», εξηγεί η επιστολή.
Οι καταναλωτές γενικά δεν γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά ανίχνευσης, εκτός αν διερευνούν σχολαστικά το εγχειρίδιο του ιδιοκτήτη της συσκευής και τις νομικές ειδοποιήσεις που κρύβονται μέσα.
Οι γερουσιαστές αναφέρουν ένα ρεπορτάζ της New York Times σχετικά με τη Samba TV, μια εταιρεία που χρησιμοποιεί μια μηχανή σύστασης περιεχομένου και μια εφαρμογή παρακολούθησης θεατών που σχεδιάστηκε για τηλεοράσεις υψηλής τεχνολογίας. «Οι πρόσφατες αναφορές δείχνουν ότι η Samba TV, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες που παρακολουθούν τη συμπεριφορά των έξυπνων τηλεοπτικών χρηστών, προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία παρακολούθησης, αλλά δεν παρέχει επαρκείς πληροφορίες σχετικά με τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων, «είπαν οι γερουσιαστές.
Σημειώνουν επίσης ότι η FTC έχει προβεί σε πειθαρχικές ενέργειες πριν, διερευνώντας την Vizio για τη συλλογή δεδομένων σε 11 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις χωρίς τη συγκατάθεση των καταναλωτών. Πέρυσι, η εταιρεία μπήκε στο στόχαστρο τόσο από την FTC όσο και από τον Γενικό Εισαγγελέα του New Jersey, συμφωνώντας να καταβάλει πρόστιμα ύψους 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι Blumenthal και Markey έστειλαν επίσης επιστολές στο Facebook και στην Google σχετικά με τις πολιτικές τους σχετικά με τα δεδομένα. Τονίζουν σε αυτές ότι απαιτείται μεγαλύτερη επίβλεψη της FTC για το Facebook μετά τα γεγονότα του σκανδάλου Cambridge Analytica.
Τον περασμένο μήνα, το Facebook κατέθεσε ένα ανησυχητικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το οποίο θα του επέτρεπε να στείλει ένα σήμα μέσω του περιεχομένου εκπομπής που θα συνδεόταν με τα smartphones των χρηστών για τη συλλογή δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.
Οι γερουσιαστές ολοκλήρωσαν την επιστολή τους λέγοντας: «Ζητάμε με σεβασμό να συνεχίσει η FTC τις προσπάθειές της στις έξυπνες τηλεοράσεις και να ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις πολιτικές και τις πρακτικές προστασίας της ιδιωτικής ζωής των κατασκευαστών έξυπνων τηλεοράσεων».
Φαίνεται ότι το οργουελικό 1984 είναι εδώ καθώς οι τηλεοράσεις σας παρακολουθούν τώρα….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου