Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

Το Πνεύμα του Φαντάρου

Λοιπόν στοιχειωμένα η όχι θα σας καταθέσω την εμπειρία μου και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Είμαι λοιπόν σε ένα φυλάκιο και πάω στην σκοπιά. Αλλάζω τον προηγούμενο και κάθομαι ήταν Μάιος και είχε κάλο καιρό.

Κάθομαι λοιπόν στην σκοπιά και περιμένω να περάσει το 2ορο. Πάντα στην συγκεκριμένη σκοπιά είχαμε παρέα ένα σκύλο. Κάποια στιγμή λοιπόν βλέπω τον σκύλο να σηκώνεται να αγριεύει και να γαβγίζει προς μια κατεύθυνση (έφοδος σκέφτομαι λοιπόν και βγαίνω έξω) δεν βλέπω τίποτα το Μ......ο λέω και ξαναμπαίνω μέσα.
Φεύγει λοιπόν ο σκύλος τρέχοντας και γαβγίζοντας ξαναβγαίνω λοιπόν να κοιτάξω τι έχει δει...πάλι τίποτα (είχαμε 2 προβολείς εκεί που "συμπτωματικά" τους είχα "φτιάξει" εγώ την προηγούμενη) σβήνουν λοιπόν και οι δυο και αρχίζει να τρέμει όλο το φυλάκιο της σκοπιάς το οποίο ήταν από μπετό. Ακούω μια στριγκλιά διπλά στο αυτί μου και όση ώρα ψάχνομαι για να καταλάβω τι γίνεται βλέπω έναν φαντάρο περίπου 30 μετρά από την σκοπιά να με κοιτάζει... (όλα είχαν σταματήσει τα φώτα είχαν ανάψει) πάω λοιπόν να γυρίσω τον προβολέα να δω ποιος είναι μέχρι να κάνω μια απόσταση 2 μετρά ο τύπος είχε εξαφανιστεί......

Τηλέφωνο στον άλλο σκοπό που ήταν απέναντι μου (περίπου 500m απόσταση) και τον ρωτάω εάν ένοιωσε κάποιον σεισμό μου απάντησε ότι δεν κατάλαβε τίποτα τον ρώτησα εάν είδε καμιά έφοδο άλλα πάλι μου απάντησε ότι δεν είδε τίποτα.... τέλος πάντων μετά από λίγο καιρό έμαθα ότι ένα παλικάρι είχε σκοτωθεί στην συγκεκριμένη σκοπιά πριν κάνα 2 χρονιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: