Kλιμακώνει η Άγκυρα στην Κυπριακή ΑΟΖ. Μετά την εισβολή του
Barbaros στο οικόπεδο 4, έρχεται άλλη μία κίνηση που αυξάνει την ένταση
στα ύψη.
Οι Τούρκοι “επιτηρούν” την Κυπριακή ΑΟΖ και από αέρος!
Σύμφωνα με πληροφορίες, αεροσκάφος E-7A Wedgetail (Boeing 737-7ES) AEW&C υπερίπταται στην περιοχή που δρά ο τουρκικός στολίσκος.
Συγκεκριμένα το τουρκικό αεροσκάφος πετάει στην περιοχή δράσης του σεισμογραφικού πλοίου Barbaros και του τουρκικού στολίσκου.
Δείτε χάρτη
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Η Άγκυρα προσπαθεί και προετοιμάζει την .οριοθέτηση δικών της θαλάσσιων ζωνών σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο. Πρόκειται για μία εμμονή που θα πάρει με μεγάλες διαστάσεις το επόμενο διάστημα.
Ο υπαρχηγός του Τουρκικού πολεμικού Ναυτικού και εμπνευστής του σχεδίου σχεδιασμού της «τουρκικής ΑΟΖ», υποναύαρχος Cihat Yayci πραγματοποίησε διάλεξη με θέμα «Η Σημασία των Θαλασσίων Ζωνών – Προβλήματα», μπροστά σε Τούρκους ανώτερους αξιωματικούς του Πανεπιστημίου Εθνικής Άμυνας στις 21 Νοεμβρίου 2018.
Εκεί ο Yayci που είναι ο βασικός εμπνευστής των ακραίων σεναρίων και των διεκδικήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο, μίλησε για «αναγκαίες» οριοθετήσεις θαλασσίων ζωνών της Ελλάδος στην περιοχή της Α.Μεσογείου που πρέπει να γίνουν με την Τουρκία.
Ο ίδιος φέρεται να τόνισε για τον «σφετερισμό της Ελλάδος, λόγω της παρουσίας ελληνικών ναυτικών δυνάμεων που αυξάνουν την ένταση και υπογράμμισε το όραμα του Ερντογάν για την δημιουργία ισχυρότατου τουρκικού ναυτικού που θα ελέγχει Αιγαίο-Α.Μεσόγειο.
«Θα ζητάμε δηλαδή σε αυτές τις περιοχές άδεια από τους Έλληνες;», φέρεται σύμφωνα με μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είπε ο ίδιος .
Ο ίδιος μάλιστα είχε γράψει ότι το πεδίο αριθ. 15 συνορεύει με την τουρκική υφαλοκρηπίδα, ενώ το πεδίο αριθ. 20 εντοπίστηκε στην ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα της Λιβύης.
Συνεχίζοντας το παραλήρημα του τόνιζε ότι «οι διεθνείς συμβάσεις και δικαστικές αποφάσεις δεν παράγουν νομικά αποτελέσματα κατά της αρχής της ισότητας που βασίζεται στον προσδιορισμό των ορίων.
Οι αποφάσεις του Διεθνούς Δικαστηρίου των Ηνωμένων Εθνών έχουν πολλές ερμηνείες σχετικά με τις ακτές.
Από την άλλη πλευρά, η υφαλοκρηπίδα και ο περιορισμός νησιών (όπως η Κρήτη), ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τη θέση τους, είτε δεν επηρεάζονται καθόλου είτε έχουν περιορισμένο αντίκτυπο.
Δηλαδή η Κρήτη δεν έχει κατά τον ίδιο και πολλούς στην Άγκυρα την δική της αποκλειστική οικονομική ζώνη διότι έτσι τους συμφέρει να το ερμηνεύουν.
Την ίδια στιγμή, στα πλαίσια επίσης υλοποίησης των τουρκικών νέο-οθωμανικών σχεδίων, ο τύπος της Τουρκίας δημοσίευσε χάρτη κάλυψης α/α άμυνας των νέων Φρεγατών του TF-2000 (4 τον αριθμό), οι οποίες είχαν προγραμματιστεί να ενταχθούν στο τουρκικό ΠΝ το 2020.
Τα σκάφη αυτά θα είναι εφοδιασμένα με Radar ÇADRAD που αναπτύχθηκε από την ASELSAN.
Το ραντάρ ÇAFRAD περιλαμβάνει: την κεραία IFF, τις τέσσερις κεραίες του radar πολλαπλών λειτουργιών (X-Band, ενεργού φασικής διάταξης), τις τέσσερις κεραίες του radar κατάδειξης στόχων (X-Band, ενεργού φασικής διάταξης) και τις τέσσερις κεραίες του radar έρευνας μεγάλης απόστασης (S-Band, ενεργού φασικής διάταξης με εμβέλεια 450 χλμ).
Όλα αυτά μας δείχνουν την μεθοδικότητα της Άγκυρας για να καταστεί «ηγέτιδα» χώρα σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο μέσα σε λίγα χρόνι , ενώ ευτυχώς από την άλλη πλευρά που η Ελλάδα κινητοποιείται για τον εκσυγχρονισμό των Φρεγατών της και αναζητά εναγωνίως 4 Φρεγάτες με δυνατότητες α/α άμυνας .
Η Τουρκία θα κινηθεί πολύ σύντομα σύμφωνα με τους αναγκαίους νομικούς, πολιτικούς και οι τεχνικούς κανονισμούς, «για το νόμιμο μερίδιο του υποβρύχιου πλούτου» της περιοχής, όπως φαίνεται.
Άλλωστε για τα ενεργειακά ζητήματα η Άγκυρα είναι ικανή για όλα με την Ελλάδα, διότι όπως εκτιμά η τουρκική ηγεσία τώρα ίσως είναι ο «πιο κατάλληλος καιρός”, λόγω της οικονομικής κρίσης στην πατρίδα μας.
Οι Τούρκοι “επιτηρούν” την Κυπριακή ΑΟΖ και από αέρος!
Σύμφωνα με πληροφορίες, αεροσκάφος E-7A Wedgetail (Boeing 737-7ES) AEW&C υπερίπταται στην περιοχή που δρά ο τουρκικός στολίσκος.
Συγκεκριμένα το τουρκικό αεροσκάφος πετάει στην περιοχή δράσης του σεισμογραφικού πλοίου Barbaros και του τουρκικού στολίσκου.
Δείτε χάρτη
ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Η Άγκυρα προσπαθεί και προετοιμάζει την .οριοθέτηση δικών της θαλάσσιων ζωνών σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο. Πρόκειται για μία εμμονή που θα πάρει με μεγάλες διαστάσεις το επόμενο διάστημα.
Ο υπαρχηγός του Τουρκικού πολεμικού Ναυτικού και εμπνευστής του σχεδίου σχεδιασμού της «τουρκικής ΑΟΖ», υποναύαρχος Cihat Yayci πραγματοποίησε διάλεξη με θέμα «Η Σημασία των Θαλασσίων Ζωνών – Προβλήματα», μπροστά σε Τούρκους ανώτερους αξιωματικούς του Πανεπιστημίου Εθνικής Άμυνας στις 21 Νοεμβρίου 2018.
Εκεί ο Yayci που είναι ο βασικός εμπνευστής των ακραίων σεναρίων και των διεκδικήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο, μίλησε για «αναγκαίες» οριοθετήσεις θαλασσίων ζωνών της Ελλάδος στην περιοχή της Α.Μεσογείου που πρέπει να γίνουν με την Τουρκία.
Ο ίδιος φέρεται να τόνισε για τον «σφετερισμό της Ελλάδος, λόγω της παρουσίας ελληνικών ναυτικών δυνάμεων που αυξάνουν την ένταση και υπογράμμισε το όραμα του Ερντογάν για την δημιουργία ισχυρότατου τουρκικού ναυτικού που θα ελέγχει Αιγαίο-Α.Μεσόγειο.
«Θα ζητάμε δηλαδή σε αυτές τις περιοχές άδεια από τους Έλληνες;», φέρεται σύμφωνα με μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είπε ο ίδιος .
Ο ίδιος μάλιστα είχε γράψει ότι το πεδίο αριθ. 15 συνορεύει με την τουρκική υφαλοκρηπίδα, ενώ το πεδίο αριθ. 20 εντοπίστηκε στην ηπειρωτική υφαλοκρηπίδα της Λιβύης.
Συνεχίζοντας το παραλήρημα του τόνιζε ότι «οι διεθνείς συμβάσεις και δικαστικές αποφάσεις δεν παράγουν νομικά αποτελέσματα κατά της αρχής της ισότητας που βασίζεται στον προσδιορισμό των ορίων.
Οι αποφάσεις του Διεθνούς Δικαστηρίου των Ηνωμένων Εθνών έχουν πολλές ερμηνείες σχετικά με τις ακτές.
Από την άλλη πλευρά, η υφαλοκρηπίδα και ο περιορισμός νησιών (όπως η Κρήτη), ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τη θέση τους, είτε δεν επηρεάζονται καθόλου είτε έχουν περιορισμένο αντίκτυπο.
Δηλαδή η Κρήτη δεν έχει κατά τον ίδιο και πολλούς στην Άγκυρα την δική της αποκλειστική οικονομική ζώνη διότι έτσι τους συμφέρει να το ερμηνεύουν.
Την ίδια στιγμή, στα πλαίσια επίσης υλοποίησης των τουρκικών νέο-οθωμανικών σχεδίων, ο τύπος της Τουρκίας δημοσίευσε χάρτη κάλυψης α/α άμυνας των νέων Φρεγατών του TF-2000 (4 τον αριθμό), οι οποίες είχαν προγραμματιστεί να ενταχθούν στο τουρκικό ΠΝ το 2020.
Τα σκάφη αυτά θα είναι εφοδιασμένα με Radar ÇADRAD που αναπτύχθηκε από την ASELSAN.
Το ραντάρ ÇAFRAD περιλαμβάνει: την κεραία IFF, τις τέσσερις κεραίες του radar πολλαπλών λειτουργιών (X-Band, ενεργού φασικής διάταξης), τις τέσσερις κεραίες του radar κατάδειξης στόχων (X-Band, ενεργού φασικής διάταξης) και τις τέσσερις κεραίες του radar έρευνας μεγάλης απόστασης (S-Band, ενεργού φασικής διάταξης με εμβέλεια 450 χλμ).
Όλα αυτά μας δείχνουν την μεθοδικότητα της Άγκυρας για να καταστεί «ηγέτιδα» χώρα σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο μέσα σε λίγα χρόνι , ενώ ευτυχώς από την άλλη πλευρά που η Ελλάδα κινητοποιείται για τον εκσυγχρονισμό των Φρεγατών της και αναζητά εναγωνίως 4 Φρεγάτες με δυνατότητες α/α άμυνας .
Η Τουρκία θα κινηθεί πολύ σύντομα σύμφωνα με τους αναγκαίους νομικούς, πολιτικούς και οι τεχνικούς κανονισμούς, «για το νόμιμο μερίδιο του υποβρύχιου πλούτου» της περιοχής, όπως φαίνεται.
Άλλωστε για τα ενεργειακά ζητήματα η Άγκυρα είναι ικανή για όλα με την Ελλάδα, διότι όπως εκτιμά η τουρκική ηγεσία τώρα ίσως είναι ο «πιο κατάλληλος καιρός”, λόγω της οικονομικής κρίσης στην πατρίδα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου